SEX

SEX

Anotace: Co dodat?

Sex je všude kolem nás. Pronikl do všech koutů našeho světa. Jediní kdo ním zůstali ještě nedotčení jsou snad jen domovy důchodců a moje maličkost. A je to venku! No co, už to tak bejvá, že ten kdo tématu rozumí nejmíň, má nejvíc co kecat. Ale většinou má taky pravdu. Sami si to můžete ověřit, pokud občas sledujete jednání poslanecké sněmovny (odpusťte, že vás z něčeho takového obviňuji). Ovšem v tomto případě už to s tou pravdou tolik neplatí. Ale vraťme se k tomu co s našimi politiky nesouvisí ani v nejmenším – SEX. Objevuje se v písničkách (Sex je náš, Zlato pojď na to….), odborné literatuře (Kámasútra) neodborné literatuře (Leo), architektuře, poezii, sochařství a malířství (přiznávám že v této oblasti se příliš neorientuji), a samozřejmě filmové tvorbě (tady jsou mé znalosti naopak nejrozsáhlejší, přesto bych raději nejmenoval). Je toho plný internet a už delší dobu se dá sex (údajně) provozovat i po telefonu. Zkrátka osvěta roste. Častokrát slýchávám, v kolika letech by se mělo s dětmi začít mluvit o sexu, a nestačím se divit. Vždyť oni už toho znají víc než prostitutka na konci své kariéry. Alespoň teda co se teoretickejch znalostí týče. O tuhle záslužnou činnost se postaraly časopisy typu Bravo, Top dívka či Cosmogirl (Ach kam se jen poděl můj oblíbený Méďa Pusík…). Co mě však dokáže pobavit nejvíc je titulek typu: přístupné od 18 let. Blbost. Věková hranice by měla být omezena spíše shora než zdola. Něco jako: nad 60 nepřístupné. Mladí už jsou zvyklí na leccos a jen tak něco je nezkazí. Já si ale nedovedu představit, co by dělala moje silně věřící babička, kdyby, byť jen jedním očkem a bez brýlí zahlédla scénu z nějakého filmu kategorie XXX. K tomu by se dala přirovnat snad jen památná scéna ze Slunce, seno, erotika. Sex tedy významným způsobem ovlivňuje náš (totiž hlavně váš) život. Dokonce víc než hlad, války, nemoce, bída anebo otvírací doba v hospodě Na Růžku. Už jen při samotném písmenu X si většina lidí domyslí slovo SEX. A pokud se někde (třeba v nadpise) samotné slovo SEX objeví, lepší reklamu už ani nemůžete mít. Jsem velmi zvědav kolik lidí alespoň rozklikne tento článek než znechuceně vypne počítač.
Autor Eiffel, 03.01.2008
Přečteno 1128x
Tipy 29
Poslední tipující: Sharivari, Namaroniké, Lady Carmila, mexx, Míšša, Gothic.Princess, Veronikass, Yukki, elevan, Rick, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No nejsem znechucená...naopak...

sex skutečně ovlivňuje životy...

nicméně...

tebe nejspíš ovlivnil kladně :-) kdyžs tohle napsal :-D

19.05.2009 00:16:00 | Lady Carmila

Máš recht! Ať žije Méďa Pusík! = Jinak pěkne napsané!

03.02.2009 21:05:00 | Míšša

pěkný a pravdivý :-D

02.02.2009 15:41:00 | Darinka666

teda pro sebeironii ..anakolut jak vyšitý, řekla by naše češtinářka ..

14.01.2009 20:45:00 | Gothic.Princess

Velmi zdařilé :-) a odvaha o sebeironii tu zdařilost jenom podtrhla...

14.01.2009 20:41:00 | Gothic.Princess

Bezvadně napsané, takové uvolněné a pravdivé. Líbili se mi i tvé vsuvky a názory. Přece jen se ale přikláním k možnosti, aby se mladí na oné filmy kategorie dívali, než-li něco podobného provozovali. Zákony si podle mého názoru tak trochu protiřečí. Je povolené mít sex od patnácti, ne-li od čtrnácti a dívat se na to mohou až od odbytí jejich osmnáctin. To se zdá býti úsměvné.
Jinak opravdu pěkné dílko. Nejspíš si toho z tvé tvorby přečtu víc.

22.12.2008 20:03:00 | Veronikass

Je to dobře napsaný.

03.05.2008 09:58:00 | Rick

Přidávám se ke smekajícím.

30.03.2008 06:02:00 | Čarokrásná dívka od vedle

Jak pravdivé...

23.02.2008 22:22:00 | Lmystic

Smekám!

01.02.2008 14:38:00 | Kacabenka

Někdo tomu říká "pokrok",někdo "naprostá katastrofa",ale když se nad tím člověk zamyslí,už to asi patří k naší době...Snad jen smeknout kloboukem a uznat,že konečně někdo řekl/napsal pravdu ať je to pokrok či naprostá katastrofa.. *smeká*

20.01.2008 15:57:00 | slecnaTee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí