Smíchem ku zdraví

Smíchem ku zdraví

Anotace: Je to taková blbost... Nijak kvalitní nebo tak... za každej komentář budu vděčná a slibuju, že další díla už budou lepší...do sekce fejetony se to nejspíš nehodí, ale já fakt netušila, kam s tím...

Kráčím si to po ulici, olizuju zmrzlinu, otočím hlavu, abych okoukla nový šaty za výlohou a vtom mě zaujme krom úžasného proužkovaného kusu oblečení i něco jiného a stejně úžasného. A možná ještě úžasnějšího. V příští vteřině se musím zhluboka nadechnout, abych to ustála. Páni, tohle se nepotká každém den!!! Okamžitě zrudnu, protože na toho kluka vejrám jak na opici v zoo. Nesmím se ztrapnit, nesmím se ztrapnit!!! Hlavně žádnej trapas!!! Bože! On se na mě podíval! Nasadit svůdný úsměv a ještě svůdnější dlouhý pohled. Tak a teď odolej!! Ty jo to není možný. On se na mě podíval a ke všemu se i usmál. Kdybych nevypadala dneska tak hezky, tak bych řekla, že to byl pobaveném úsměv. Ale na mě není nic, co by ho mělo rozesmát nebo pobavit. Takže zbývá jediná možnost. Líbím se mu. Já se asi rozteču štěstím. To je moje životní šance. Rychle rychle, ať se mi neztratí. Kam to jdeš?? Aha tak do drogerky. Můj obraz by tě měl v noci probouzet ze sna, ale ne jako noční můra samozřejmě. Jako obraz dívky tvých snů. Kam do zase jdeš?? A do sámošky jo?? No co. Tak si koupím něco dobrýho. Jo mimochodem, mám ráda čokoládu. To jenom kdybys mě chtěl třeba pozvat. A zase se na mě usmál. Teda spíš pořádně zařehonil. Tak a kam teď?? Co??? Tak autobusem jo??? Tak dobře. Nějaký drobný snad vylovím. Třeba zjistím, kde ten hezounek bydlí. Tak tři zastávky za náma, tak kdepak tě máme???? Kruci, no počkej, snad už jsi nevystoupil??? No to snad ne!!!! To si děláš srandu. Anebo neděláš???? A je to v pr….!!! Vždyť ses na mě usmíval. Já jsem tě přece OKOUZLILA!!!! Bezhlavě ses do mě zamiloval!!!!! Copak už si nevzpomínáš???? No to snad ne. On fakt vystoupil. A já si toho nevšimla. Já jsem kráva!!!Kráva, kráva, kráva. No nic pro jedno kvítí slunce nesvítí. Ale tohle kvítí pro mě bylo těch posledních 30 minut střed vesmíru. Co teď? Patrně domů samozřejmě. Koupím si tu svoji oblíbenou čokoládu, když už mě na ni nepozval on.

DOMA
Tak. Musím si umýt ruce, čistota je půl zdraví. Ježiši, co to mám na tričku???? Flek čokoládový zmrzliny se na mým, jinak sněhobílým tričku vyjímá krásně. Bohužel asi nejsem pravý znalec módy nebo co, ale tohle opravdu za nejnovější módní výstřelek nepovažuju. Je to už pěkně zaschlý. No jo už to mám na sobě tak tři čtvrtě hodiny. Kdybych nebyla tak zoufalá, asi bych se tomu fleku smála. A kruci. Já se tomu nesmála, ale někdo jinej… trapas trapas trapas. Vlastně je asi dobře, že ten vysmátej krasavec bydlí tak daleko. Musím se na to dívat optimisticky. V jistým ohledu jsem ho dostala. Minimálně se dobře pobavil. A smíchem se údajně prodlužuje život, tak mi může být vděčnej tak za rok života navíc.

KONEC
Autor Ness Mírněpoetická, 18.01.2008
Přečteno 676x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Vampyrella, Skaja, Norlein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:o)

31.10.2008 17:46:00 | Bíša

Když se na mě někdo náhodou usměje tak vždycky přemýšlím proč, jestli se mu líbím, nebo naopak jsem mu k smíchu:-)

20.02.2008 19:19:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí