X factor

X factor

Anotace: Kdo neviděl, nepochopí...

S vědomím, že moje (už tak nízké) společenské mínění, které u vás mám, klesne po tomto článku až na nulu, se dobrovolně přiznávám: Ano sledoval jsem včera X factor. Bylo to ale z čistě studijních důvodů. Studuji totiž, jak hluboko klesla kultura v českých luzích a hájích. A že je to sakra hluboko... Hned od první chvíle na mě padl nesnesitelný dojem, že se jedná o superstar 4. V podstatě stačilo na modré plakáty přilepit velké X, vystřídat připlešlého Hejmu za plešatějícího Jandu a sehnat tupé stádo lidí s „X factorem“ (dále jen X-mani) a mohlo se začít. A rovnou pěkně zvostra. Hned při pohledu (a následném poslechu) prvního X-mana jsem se málem zadusil hašlerkou. Pohlaví, věk ani domovskou planetu tohoto stvoření jsem si nedovoloval odhadnout. Vypadalo to, jako by sem zabloudil komparzista z natáčení nejnovějšího Resident evil. To jsem však netušil, že za chvíli má přijít něco daleko horšího. A to nemyslím Leoše. Když jsem totiž hašlerku úspěšně vykašlal, na scéně se objevil někdo, koho nemůžu popsat jinak než slovy „satanistickej jehovista“ anebo „totální blb“. Co mě na něm však vyděsilo víc než jeho předpovídaný brzký konec světa, bylo místo jeho bydliště – totiž Rohle. Dědina sotva 10 km od mojí malebné vesničky. Popravdě - pár lidí vodsaď jsem již měl tu čest poznat a tak už se nedivím, že právě tenhle týpek se má stát starostou. Jinak po těchto zkušenostech jsem již byl připraven na všechno, a nepřekvapilo by mě, ani kdyby se mezi soutěžícími objevil někdo tak nemuzikální jako je Karel Gott. Ale abych jen nekritizoval. Moc se mi líbilo, jak všichni na povel zvedali ruce do tvaru písmene X jako cvičené opičky – to jistě mělo svědčit o oné osobitosti, nezaměnitelnosti a originalitě lidí s „X factorem“ kterou mi Janda před dvouma tejdnama v televizi sliboval. Když nepočítám reklamy, tak za největší kulturní zážitek považuji dva desetivteřinové sestřihy v nichž zazněli mojí milovaní Rammstein a System of a down (myslím to upřímně). Asi se teď divíte, proč jsem tedy hned po první reklamně nevypnul televizi. Divím se i já. Možná to bylo němým úžasem nad odvahou některých zúčastněných, možná leností mně vlastní. Každopádně po ukázkách z příštích dílů jsem se rozhodl, že si je nechám ujít. Jak se říká: Co oči nevidí, srdce nebolí.
Autor Eiffel, 04.02.2008
Přečteno 1067x
Tipy 17
Poslední tipující: Sharivari, Myghael - the Lord of Absurdity, Yukki, Suzan, Sarazin Faestred, Breakthru, BiTeR, pennywise, Bláznivá Markéta
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

nooo tak pokud jsi milovníkem soad (jako třeba já a kolega podemnou) tak se ti x factor musel hrozně líbit :-D

Oni to dělaj pro všeobecnou sledovanost..nevěřil bys, jak jsou lidi stádovití...potřebují sny...

každej na něco čeká..třeba že ho někdo "objeví" nebo že vyhraje ve sportce....

neberu jim to..

ale televizi vypínám :-D

19.05.2009 00:01:00 | Lady Carmila

hehe....torchu mě to pobavilo..nemyslím vubec tvé psaní ale to padání textu tak hezky a s nadhledem...no upřímě..sestřich Rammstein a SOAD byl asi jeden z nejlepší a určitě nepotěšil pouze tebe...ale i jiném příznivce této kvalitní muziky:)ti kteří tak jako já pouze X-factor břepínali mazi reklamami ve filmech si určitě udělali obrázek a u tohoto pořadu senáramně pobavili..myslím že je to velice zababavný pořad...ale škoda že úrověň hudeby v ČR klesá např. "vycházející hvezdička Eva Farna...za rok po ní ani pes neštěkne....ST moc povedeny fejeton

26.10.2008 21:40:00 | Yukki

Výborný a velice působivý, aktuální fejeton. A vtipný, protože fejeton je o tom, abychom jsme se zasmáli:-)P.s. Příště sleduj televizi bez hašlerky, protože celý program je o ničem:-)

08.03.2008 10:23:00 | Taya

máš svatou pravdu.Akorát mě by před tuhle ubohost nepřikovali ani živí Rammstein.Kultura nikam neklesla, ta odešla:(

26.02.2008 18:54:00 | Breakthru

dokonalý!!

21.02.2008 17:21:00 | Barčín

heh superstar 4....zvláštní,že mě napadlo to samý..

13.02.2008 23:34:00 | pennywise

Super!

06.02.2008 16:23:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí