Satira o politice.

Satira o politice.

Anotace: Jak to je bylo a bude s nasi politikou?Z meho pohledu.

Od malička jsem si myslela jak je politika v našem státě složitá věc která je záležitostí pouze těch tlustých bříškatých pánů kteří tam jsou.Myslela jsem si že dostat se do politiky je nepředstavitelně těžká věc a že ty pánové musejí být strašně moudří vzdělaní inteligentní a hodní.
V období puberty jsem si o této věci myslela že se mě netýká a taky jsem pochopila že ti bříškatí panové jsou naši politici pitomci.Ted me to opět začalo zajmat nebot ucitelka na pravo říká co si zvolíte budete mít a jaky si to uděláte takový to máte.
Kolikrát naše politika připomíná nepovedené divadelní představení.Jsem od malička strašnej dobrák a několikrát se mi to i vymstilo.Kupříkladu naše politika sežere takovejch peněz že je mi to až líto a za naše politiky je mi značně trapně a vůbec celá politická scéna je jako ústav pro postižené bez vychovatelů které tím vůůůbec nechci urazit protože chovanci těchto ústavů mají mnohdy větší iq a inteligenci než naši politici.Podívejme se na to sami v Africe a v těchto zemich nemaji co jíst a v naši poslanecké sněmovně se sežere 40 000 chlebíčků.Kdyby se tyto penize schovali a poslali tam kde je to potreba treba jen na hracky pro deti z domovu z ustavu na nejakou péči bylo by to super ale i kdyby se ty prachy skovali tak by je stejně nějakej politik zneužil a stopil ve svůj prospěch.Ale vratme se k veci nebudeme jim přece vyčitat trochu chlebičku ale mužeme se podivat na další problém a to je třeba korupce.
Opravdu jsem nemohla z velmi veselé strany zelených kdyz nechtela jedna politicka co ti dva tak se ty dva spikly a vyradili ji z problému.Takhle se to řeší.Pokud chceš do politiky stačí mít pro začatek hodně peněz na uplatky a pak jde všechno samo pak už jenom hrabeš a máš se blaze.A pak tě vůbecc nemusí trápit že nějakej čez český draahy a podobvné instituce zdražují.Ty budeš mit svou káru a svého řidiče a ostatní at se treba po...
Dále se mrkneme na to kde jsou peníze z chudáků důchodců kteří celý život pracovali v domění že si svůj klidný důchod vychutnají.At už jsou to jejich malé okrouhané důchody poplatky za lékaře nebo jejich potřeby.Spíše přežívají než si užívají.A to proto aby napriklad z těchto kapes uživili naši politici své drahé polovičky.Viz.třeba nová pani Topolánková nebo pani Paroubková jak jistě všichni víme toto jsou vztahy z lasky...ano ale myslím že spíše k penězům.A tak snim o tom že jednou usporadam sbirku nakoupim do ni spousty veci a najede se jeden mezi těmi blbci v politice kterej mi zaplati to abych to tam mohla odvezt a pomoct tam kde to potrebuji.A nejhorsi na tom vsem je že pokud se jim tam nehodite ttak vas jednoduse vystipu.a tak jsem usoudila že naše politika je banda zbabelich kretenu kterym šefuje ppan prezident estebák Klaus.
Autor mexx, 26.02.2008
Přečteno 645x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Simísek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí