Rozvrh hodin

Rozvrh hodin

Anotace: Nemáme to jednoduché, to teda ni:)

Samotná slova "rozvrh hodin" na mě rozhodně působí uklidňujícím dojmem. Rozvrh, to by přece měla být docela šikovná věcička, jejímž prostřednictvím vám někdo nadřízený zadarmo organizuje čas a po vás se chce jen jeho dodržování. Jednoduché jak ta pověstná facka. Ale když otevřu svůj ukoptěný a ušmatlaný diářek na první stránce s rozvrhem hodin tak poskvrněným a zadrobeným, že podle fleků bych si mohla zpětně zrekapitulovat seznam všech svačin za celé uplynulé pololetí a z drobečků možná taky poskládat nějaký ten koláček, tak mám pocit, že organizaci pracovního týdne naší třídy dostal do rukou pořádný jeliman. Já snesu hodně a za celý svůj akorát dlouhý školní život jsem pitomých rozvrhů zažila dost /a že byl teda jeden blbej a druhý blbější/ ale tomu letošnímu se jen tak něco nevyrovná.

PONDĚLÍ
Tak na to, že je pondělí první pracovní den a studenti se ještě nacházejí ve stavu částečné kocoviny, případně jsou celí rozlámaní z nevydařeného /nebo taky vydařeného/ víkendu nebo jsou jinak společensky unaveni či se jim ještě z mozků kouří díky nedělnímu učení na pondělní písemku první hodinu, člověk by skoro řek, že by se mělo začít něčím příjemným, nenáročným a že v podobném duchu by měl probíhat i zbytek vyučování, které by v žádném případě nemělo přesáhnout časový limit šesti hodin /uááá, i to je moc/.
Nevím jak jiní, ale my začínáme češtinou, což je díky našemu poněkud výbušnému profesorovi, který ještě ke všemu trpí pondělními /jak to nazvat/ depresemi, docela brutální vytržení z polospánku do drsné reality, momentálně překypující Oidipidama a Elektrama.
Veřejná správa, hned po češtině následující, je zase obrat o sto osmdesát stupňů, tudíž čerstvě probraní studenti se většinou opět odeberou do krajiny snů a při troše štěstí si profesorka, plně zaujata výkladem správního řízení, nepovšimne skelných pohledů mnohých z nás.
Následující dvě hodiny - angličtina a technika administrativy - se dají přežít docela v klidu, bez větší námahy, ovšem veškerá idylka končí tělocvikem s poměrně vzteklou tělocvikářkou.
A v němčině jen vztekle zatínám pěsti /no občas se neudržím, ani kdybych si do dlaní vyrývala obrázky, co si budem povídat/.

ÚTERÝ
Právo. Fajn, neškatulkuju právo do šanonu nesoucímu název "NUDNÉ-OTRAVNÉ-USPÁVAJÍCÍ" a naše za každých okolností šik oháknutá profesorka taky nepatří mezi uspávače hadů, ale přece jen, je první hodina a pokud se začnou plantat sny, v nichž jsme ještě pohrouženi, s výkladem o obchodním zákoníku, může se lehce přihodit, že student bude vyděšen nehezkou ranní můrou.
Další tři hodiny tvoří neobyčejně debilní /promiňte ten výraz/ řetězec, jehož účinky se mohou směle rovnat účinkům silných prášků na spaní. Kombinace matika-zeměpis-ekonomika je velice nevhodná, vyčerpávající a mnohdy i vražedná. Naštěstí pak opět máme češtinu, kde je zívání nebo jiné symptomy signalizující ospalost hravě potlačeno do pozadí. Ve výpočetce se pak trochu vzteknem a na správnou notu nás pak naladí hodina společenské kultury ...

STŘEDA
... kterou začínáme i tu ohavnou středu. Tomu říkám správný rozjezd, po všech těch nevydařených začátcích, které tady rozhodně nekončí. Po spolce se skuhráním dopravíme svá ještě z pondělka zničená těla do tělocviku a o hodinu později už opět spokojeně klimbáme ve veřejce a posléze i v zeměpisu, na který nás učí žampionka - a určitě i šampionka v disciplíně hypnóza.
Přírodní vědy sice nepatří mezi mé favoritní předměty, nicméně když si dostatečně živě namlouvám, že se ručičky hodin sunou rychleji, dají se vydržet.
Šťastným řízením osudu se v okénku značícím šestou hodinu skví písmenko D jako dějepis, což je hotová lahůdka, neboť profesor vždy a všude srší vtipem a je mou oblíbenou zábavou /ostatně nejen mou/ profesora čas od času terorizovat. No a poslední hodina je zas za otravná němčina, takže ...

ČTVRTEK
Když pominu fakt, že začíná tou nejnudnější hodinou ze všech, a to ekonomikou, celkově nemám k tomuto dni žádnou výtku, protože katastrofa roztrhání těla v podobě tělocviku nehrozí a navíc, úderem čtvrtka pominuly pondělní deprese profesora češtiny, takže se tu a tam stane, že je dokonce ve výtečné psychické kondici. To pochopitelně znamená, že se z jeho strany nekoná žádný teror.

PÁTEK
Matikou první hodinu a zeměpisem poslední to celé posrali /opět pardon za ten výraz/. Zlomené výrazy a vytýkání před závorku může umístit na osmou jedině totální sadista a zeměpis poslední hodinu a ještě ke všemu v pátek je už potom hotová ztráta času. Hodiny mezi tím nestojí až na dějepis a spolku za řeč, což je na poslední pracovní den dost ubohá bilance.

Nebylo by lepší, kdyby bylo možné, abychom si jako třída rozhodli o organizaci našeho času sami?:)
Autor Grafomanická MIA, 02.03.2008
Přečteno 1017x
Tipy 18
Poslední tipující: Myghael - the Lord of Absurdity, Alasea, Cloniess, kulí očko, Aluna, Alžběta., verushka, Norlein, Bíša, Sarazin Faestred, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvěle napsané, ale můj rozvrh je ještě hnusnější...

11.02.2009 19:48:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

fejeton je super, mluvíš mi z duše, taky občas při pohledu na náš rozvrh chytám takzvaně nerva :D

29.03.2008 17:53:00 | kulí očko

ale jo, velký pan fejetonista František Nepil by ti taky dal tip ;-)

03.03.2008 18:03:00 | Norlein

Draculka: Já jsem si nemohla vzpomenout na to slovo, jak to vždycky říkáš!:D Negativismy ... tak už vím:)

Bíša: Děkuju moc, ale zas tak dobré to ještě není:)

03.03.2008 06:07:00 | Grafomanická MIA

Pondělní deprese profesora Goméze???:-DDD No, deprese...spíše negativismy!:-DDD

03.03.2008 00:04:00 | Isabella Monvoisin

Píšeš velmi dobře...

03.03.2008 00:04:00 | Bíša

Ha, to ja som mal horší rozvrh! :-(

02.03.2008 21:44:00 | Sarazin Faestred

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí