Pár tipů jak zatočit s depkou

Pár tipů jak zatočit s depkou

Anotace: UPOZORNĚNÍ - TENTO ČLÁNEK JE TOTÁLNĚ NEKVALITNÍ!!!

UPOZORNĚNÍ - TENTO ČLÁNEK JE TOTÁLNĚ NEKVALITNÍ!!!

Všude na blozích samá depka!

Podle MĚ existují dva druhy depek: TA PRVNÍ, která má nějakou příčinu a TA DRUHÁ, kterou jakoby cítíte bez příčiny. Na obě dvě, ale spíš na tu PRVNÍ, mám pár tipů z mé vlastní schránky, můžete to zkusit, nemusíte, je to na vás:

1) Takže, vždycky, když mám depku S PŘÍČINOU, přečtu si na svým profilu toto:

Každý z nás má občas pocit, že už nic nezvládá, že je na všechno sám, že nemá proč žít. Vždycky se ale najde někdo, nebo něco, proč žít a nevzdávat to. Všechno dobré i zlé má v životě svůj smysl a člověka to musí jenom posunout dál.

... věřte nevěřte (ty byl ten pořad, co?), na mě to zabírá. Nevím, kde sem to sebrala, ale je to prostě pravda!! Pravda mího bytí tady na té kulaté planetě, co jí říkáme Země a nikdo se ji ani nezeptal, jestli můžeme!! (Co vy víte, třeba tam někde uprostřed má takovej svůj mozek, ale úplně jinej než ten náš, co vypadá naprosto jinak, protože je z TOTÁLNĚ jiný dimenze, no a ta Země si říká Zas ti votrapní mravenci po mě šlapou, budu se muset zapotit, zajde si do posilovny, ale ÚPLNĚ předimenzované a najedou tu máme o jeden stupeň víš a všichni si jdou sednout do nějaké sněmovny, aby o tom jednali a alespoň chvílu jich pár nechodí po Zemi, ale seděj tam a kecaj, ale pro Zemi tak tichým hlasem, že to neslyší a takovejch vylomenin má v kapse ještě strašnou spoustu, páč ju na tom jejím povrchu STRAŠNĚ SEREM!!! > Omlouvám se, už mlčím!! Toto sem nepatří!!! Ou jé, pokračujeme ...

2) Pustím si nějakou strašně pozitivní a ulítlou písničku, obvykle něco rockového a začnu mlátit hlavou ... o zeď ... ne, o zeď ne, to kecám, ale kámoška to dělá, když jí nejdou vyžehlit vlasy pré, mě to moc nepomáhá! (na ty vlasy)

3) Kup si něco na sebe!

4) Sněz tabulku čokolády, vždyť přece dietu držíš až od zítřka!! (No já si to říkám už půl roku!)

5) Nelituj se, nebreč!!! Utratíte moc za vodu!

... to je vše přátelé, moc sem se nevyznamenala, já vím, někdy to dokončím!

Mír s Vámi!!!
Autor Peťka_bez_talentu, 06.03.2008
Přečteno 620x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A co depka bez příčiny?:)
Jinak dík za rady, sice depkami moc netrpím, ale občas se to na mě škrábe:)

08.03.2008 13:08:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí