O miminech

O miminech

Anotace: kratka uvaha o premysleni malych deti

Proč se malá miminka, koukají po okolí tak udiveně? Proč stále řvou a brečí? A jsou malé děti opravdu tak nechytré, jak se nám zdají? Když se tak nad tím zamyslím, tak musím zastávat opačný názor - malé děti jsou velmi vychytralé! Pokusím se zde osvětlit své důvody.

Začněme jejich udivenými pohledy a pláčem. Schválně si představte, že by na vás každý den někdo dělal něco jako: „Ahoj pucflíčku! Nepokakánkoval ses nám? Ukaž ťuťu ňuňu...“. Chtěl bych vidět vás, jak byste se tvářili, kdyby na vás někdo takhle mluvil. A co teprve když začnou šišlat! „Pošem, půjděme še napapat. Buděme mít kašišku.“ To už byste sami koukali na ostatní jako na blázny. A jak to má takové malé dítě vydržet celý den? Že by tedy řvalo kvůli tomu?

Kdepak. Jak už jsem zmínil, děti jsou vychytralé. Obzvláště kluci. Vždyť téměř vždy když malé dítě řve, jde jej matka nakojit. Jen si představte tu jednoduchost! Stačí chvíli křičet a plakat a hned máte u pusy ňadra! Kterýmu chlapovi by se tohle nelíbilo? Proto malí kluci řvou.

A děvčata? Jen si to představte! Necháte se vyfintit těmi nejlepšími růžovoučkými dupačkami a nakonec si kluci jdou za maminkou, protože „mají hlad“. Jak známo, každá dívka se snaží před chlapci vypadat co nejlépe, jenže zatím jim nemají co nabídnout. Není proto divu, že když si děvčete chlapci nevšímají ani poté, co si pocintá čokoládou své nové fialové dupačky s krajkou, že se dívka rozbrečí. Takové námahy a nic z toho! A ještě k tomu rozlobení rodiče.

Proč ale časem všechny děti stejně přestanou křičet? Protože s kojením je útrum! Tak proč se vysilovat? Zbytečná námaha. Dívky si na nezájem chlapců zvyknou a začnou je téměř nenávidět! Proto ty nesváry mezi malými dětmi. Tyto rozpory se vyřeší až časem, až v době, kdy budou dívky moci nahradit chlapcům jejich matky – dají jim najíst když mají hlad a budou mít prsa u pusy kdykoli si řeknou.
Autor štěky, 15.03.2008
Přečteno 665x
Tipy 3
Poslední tipující: Daisy.., Jessi.L
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kéžby chlapci zůstali jen u těch "ňader" a dožadovali se kdyžtak už jen toho jídla....

A náhodou, ty dupačky mi za ten pláč stály....
Měla jsem k nim citový vztah.=)

15.03.2008 23:14:00 | Morgana la Fay

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí