Já a opačné pohlaví

Já a opačné pohlaví

Anotace: Chlapci, muži, kluci jen si přečtěte, jací jste skvělí:)

Kdo jsou to vlastně muži? Takže…muži mají hlavu, tou myslí, někdy nemyslí a někdy myslí pouze na jedno. Když se „zadaří“ na hlavě jim rostou vlasy a taky tam najdeme uši, nos, oči i ústa s jazykem (na ten pozor, někdy příliš zákeřný a nebezpečný)! Hlava se tedy příliš od té ženské povrchně neliší. Typický muž má také krásný svalnatý trup s tzv. vánočkou (tři, čtyři někdy i pět kopečků, na které jsou patřičně hrdí, neboť taková vánočka znamená hodiny v posilovně). Hruď může být také často porostlá vlasy, jménem chlupy, které se mohou vyskytovat ve značné míře dokonce na zádech, na nohou, na „prdeli“ a to nejhorší i na obličeji! Táhne se jim to jako poušť s kaktusy od ucha k nosu až druhému uchu…pro ženu něco naprosto hrozného. Jakoby to ti muži měli svou zbraň proti chtivým ženám…žena se přiblíží, zavře oči, v břiše ji lítají motýli, a když dojde k tomu nádhernému splanutí úst s ústy…místo krásného pocitu blaženosti cítí jehly zapíchnuté ve své něžné tváři a ty k té hrůze ne a ne přestat bodat…I pět minut! To je jako za trest, říká si žena! Muži prostě nikdy nebyli, nejsou a nebudou něžní, neboť jejich chlupy jim v tom brání! Chlap, který vypadá něžně, chová se něžně je „gey“! Občas ale použijí strojek, dokonce když chtějí a hodně se snaží, tak jsou i něžní, i když to zrovna nejsou homosexuálové. Když se pak „zadaří“, vydrží takoví být i půl hodiny!
Vrátím se k popisu…Takže muži mají dále dvě normální, pro ně velmi důležité, silné ruce. Taky dvě nohy + třetí (trochu kratší) mezi těma dvěma. Sebevědomí můžu stoupá přímou úměrou s velikostí třetí nohy. Upozorňuji, a neberte to na lehkou váhu, že sebemenší zmínka o tom, že se vám ta nožka nelíbí, způsobí, že s mužem nebude celý večer, možná i další, vůbec řeč a žádná sranda.
K vlastnostem…muži jsou ješitní. Ženy tuhle vlastnost často odsuzují, ale kdo by vedle sebe chtěl chlapa, který si stěžuje na to jak je škaredý, jak má malé svaly, a jak mu pořád neroste ta vánočka! Dlouhodobý vztah s mužem rovná se stále ukojovat jeho ješitnost! Taky jsou občas žárliví, i když se můžete setkat s tím, že vám muž bude tvrdit opak…ale když pak odjedete do Paříže se svým nejlepším přítelem, každý den vám bude posílat zprávy, jak se tam máte co děláte a jestli náhodou nezlobíte. Z toho vyplývá - muži také často lžou! Důležité je vědět, že i když se budete snažit sebevíc, tak muži jsou prostě strašně netvární a jejich zaryté vlastnosti a procesy, už prostě zřejmě neovlivníte. Kapka naděje, ale v ženě vždy zůstává. S tím také možná trochu souvisí i to, že těžko nesou jakoukoliv větší změnu! Stačí, aby si přítelkyně přebarvila vlasy z blond na tmavé a hned se jim zdá, že už to není ta jejich původní blonďatá kráska. Jde vidět na se ti muži dívají. Jo a každá žena, co má chlapa se musí vyrovnat s tím, že nikdy nebude lepší, než jeho milovaná, nejlepší maminka na světe! Maminka dělá prostě všechno lépe a vy se musíte smířit s tím, že budete vždycky až na druhém místě…to je bohužel úděl žen.
Muži jsou prostě ale zapotřebí, i když to tak nevypadá, protože k oplození už je ženy taky nepotřebují a kdyby chtěly, tak je nechají vymřít, a už by je nikdy neštvali nesklapnutým prkýnkem na záchodě apod. Jenže ženy potřebují cítím něčí lásku a tu zase někomu opětovat. Potřebují ty jejich velké paže, aby se cítily bezpečně a taky sem tam potřebují zajet prsty do těch jejich chlupatých hrudí a říct si, jak je to sexy, protože sobě se jim do chlupaté hrudi nikdy zajet prostě nepovede…
Autor ŽV, 10.04.2008
Přečteno 923x
Tipy 4
Poslední tipující: Zasr. romantik, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Tak jsem se zasmál, dám si pivko a prohlídnu si svou "vánočku". Mám pocit, že ten můj jeden hrbolek je spíš pupek jak sud a to jsi neměla asi na mysli. Nu což, devatenáct mi bylo tak dávno, že si na to už nevzpomínám, ale pobavil jsem se. A vo to de, ne?

17.05.2009 08:10:00 | Zasr. romantik

Tak to bych fakt zažít nikdy nechtěla=)))

19.05.2008 18:32:00 | ŽV

No .... a to ještě nevíš jaký to je když vás vousy drápu vzájemně...

11.05.2008 09:00:00 | Jaros.ml

Haha, to je sranda:D Fakt moc pěkné ...

13.04.2008 08:42:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí