Tahle přednáška...

Tahle přednáška...

Anotace: Snažíte se ulejt z hodiny a vlastně zjistíte, že ať šáhnete na cokoliv... tak Vás všechno dokáže zabít... dobrý to vědět

Chlápek přednášejíc tuhle přednášku byl hodně velký simpaťák, ale to mě moc nepřesvědčilo o bezpečnosti okolo mě! Aby jsme si to ujasnili-chodím na chemickou školu a přednáška byla o chemických katastrofách... trocha optimismu do budoucna.
Celá jeho prezentace se vznášela v duchu výbuchu a desítky úmrtí... a proč? Protože se mezi náma najde vždycky někdo kdo je, jak se říká, levej... A bohužel (bohudík) nás všechny pozabíjí
Nemá smysl vysvětlovat jak tohle a tamtou reakcí tohohle a tamtoho může tamto a tohle bouchnout :) Někdo by tomu nemusel rozumět (ostatně já také). Jednoznačně jsem pak měla strach se zvednout z podlahy a v klidu odejít... co kdyby! Uznávám, že na naší škole se nacházejí jedinci odpovídající popisu budoucího potencionálního vraha... ale dávat pozor nebo zajišťovat bezpečnost mnohdy nemá smysl... expert je hold expert a když vyletí celá škola jsou zamknuté sklady chemikálií... tak trochu... na prd.
Začala jsem uvažovat, že můj život je ve vážném nebezpečí... a to nemluvim jen o chemii... fakt to začíná být vážné... Tak tedy můj výsledný počin bude asi spočívat v metr na metr velké místnoti tak cca 50m pod zemí s vlastním ochutnávačem jídla a pití a tiše budu doufat, že se nenajde někdo kdo se rád hrabe v zemi...
PS: Doufám, že nenapadne někoho mě hledat a tím ohrozit můj život!
Autor Hříšná, 23.05.2008
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

z mojí chemie si pamatuju asi toto: "tak pánové, toto je Bor, moc k tomu nečuchejte, mimo té železité chuti v puse způsobuje impotenci. Tohle je 2-cyklopropanonecoblablabutan, pouziva se v průmyslu a způsobuje impotenci. jo a támhle ta lahvička, no tak ta taky způsobuje impotenci..."
v ten moment jsem věděl, že chemii teda rozhodně dělat nebudu

26.05.2008 09:39:00 | zemědělec Karel Motyčka

Jéé,chemie!
"Tak a teď přidej 5 ml této tekutiny"
"Ano,profesorko,50 ml"

25.05.2008 22:27:00 | Kávový Poutník

Chemická škola... to jsem vždycky nechápala:D Já a chemie... být na takové škole, tak už škola dnes nejspíš nestojí.

24.05.2008 11:20:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí