Mius Estrogenus

Mius Estrogenus

Anotace: Možná by o mně byl pěkný článek na wikipedii:D

... možná, že by se o mě dalo napsat něco zajímavého do encyklopedie...

Estrogenová Mia, latinsky Mius Estrogenus
říše: nelidi
kmen: Miové
třída: estrogenové
řád: cholerikové
čeleď: skřítkovití
rod: Estrogenová Mia
ohrožení: na vyhynutí

Díky nízkému vzrůstu a nepravidelným rysům obličeje se Estrogenová Mia řadí do čeledi skřítkovitých. Její výskyt je omezen pouze na jeden zapadlý kout střední Evropy, kde se vyskytují poměrně příznivé podmínky, které Estrogenová Mia potřebuje k přežití.
Křehká stavba těla Estrogenové Mii způsobuje to, že špatně snáší extrémní výkyvy teplot. Kosti jsou drobné a útlé, výška Estrogenové Mii nepřesahuje 156 cm a hmotnost se pohybuje kolem 41 kg. Malá lebka je v místech, kde mají lidé vlasy, pokrytá pavučinovým porostem neurčitého tvaru. Oči jsou tmavě hnědé, na fotkách červené, a ve tmě neodrážejí světlo. Kůže je bledá, citlivá, na obličeji mastná a náchylná k podráždění a zarudnutí, případně pupínkům. Estrogenová Mia je zvláštní tím, že na rukou nemá téměř žádné nehty, neboť si je v dětství ohlodala málem na kost.
Živí se převážně cibulí, hořčicí a haluškami s brynzou, nepohrdne ani pizzou, likérovými bonbóny, ovocem a drahými smetanovými nanuky. Občas ji pokoušejí těhotenské chutě, které se ani nesnaží ovládnout. Krmí se asi dvanáctkrát denně, ovšem někdy ji přepadají stavy nechutenství.
Estrogenová Mia je tvor hudbymilovný, ušní bubínky si nejčastěji protrhává Marilynem Mansonem, HIM, sestrami Steinovými, Divokým Billem a podobně.
Výrazným rysem je neustálé brebentění nemelodickým hlasem a podivnými skřeky vyluzovaný smích. Rovněž barevné ponožky neodmyslitelně patří k tomuto druhu.
Tento ohrožený živočich umí být velice družný a zábavychtivý, ale vyskytují se i okamžiky, kdy je jediným projevem její přítomnosti kousavé rýpání a nevraživé mračení.
Nos má Estrogenová Mia odřený od stránek knih, v nichž má svůj čichací orgán dnem i nocí zabořený.
Je handicapovaná slabým zrakem, kterému bohužel nemohou ulevovat brýle, jelikož je to trochu komplikovanější. Ale na tabuli a objekty (objekt) před ní naštěstí ještě vidí.
Spolehlivě tohoto tvora vytočí blbé kecy po ránu a rozmazlené dětičky, naopak kolena jí bezpečně rozklepou žluté oči.
Jelikož pochází z čeledi skřítkovitých, kteří žijí většinou v temných lesích, nepředpokládá se, že by Estrogenová Mia mohla mít strach ze tmy. Ale má, přestože ji tma něčím přitahuje.
Estrogenová Mia vykazuje známky až nepochopitelného zájmu o záhady, strašidla a nenormální historické osobnosti.

Tento tvor je v současnosti ohrožen.
I dnes vyhynul jeden z živočišných nebo rostinných druhů. Zastavit to můžete jen vy...
Autor Grafomanická MIA, 24.05.2008
Přečteno 623x
Tipy 16
Poslední tipující: Alasea, Alex Foster, Linushka, Kelly Lattinová, Bíša, verushka, Demedalex
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tomu říkám zajímavá charakteristika :-D.

08.02.2009 16:17:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

Přemýšlím jak to děláš že z tebe létají články jak na běžícím pásu... zkusím ty smetanové nanunky :)

19.06.2008 09:46:00 | Doki

nemá chybu!!!

15.06.2008 10:08:00 | Alex Foster

Hmm...

26.05.2008 22:36:00 | Bíša

Až půjde příště do Zoo, tak se budu lépe rozhlížet :-)

26.05.2008 02:01:00 | Demedalex

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí