Šelma vs. Sleva

Šelma vs. Sleva

Anotace: Jen tak....

Většina lidí je přesvědčena o tom, že pocitu ze setkání s dravou šelmou můžeme dosáhnout jen daleko od naší domoviny a to nejlépe v Africe na projížďce buší.
Avšak opak je pravdou. Skutečně, dravé šelmy, žijí všude kolem nás, a nervozně vyčkávají, až jim prodejci dají signál k lovu v podobě transparentů s tučně vytištěným textem VÝPRODEJ. Pro ty, kteří chtějí vidět šelmy „v akci“ a nechtějí plnit nenasytné chřtány cestovních kanceláří je tohle období skutečným svátkem.
Jediné co musíte udělat je stoupnout si před nějaký takový obchod, který potencionální šelmy láká transparentem a pak jen sledovat jak před obchodem finišují první zákazníci, které k zemi táhne několik plně naložených igelitových
Je velice zajímavé a zábavné sledovat samotný souboj dvou a více „šelem“, které se při souboji o poslední kus fritovacího oleje neštítí podlosti v podobě šlápnutí na nohu, nebo vyřčení známě fráze: „Já jsem ho viděla první!“ Avšak podlost nad podlost je, když jedna zákaznice řekne druhé, že ve vedlejší obchodě „jede“ akce 2+1. V tuto chvíli se z taškami obložené slonice stává hbitý gepard, který doufá že u vysněného oleje bude první.
Po tom co jsou všechny výprodeje úspěšně ukončené nastává období, na které se nejpilnější zákaznice těší ze všeho nejvíce, období sčítání kořistí, chlubení nad dobře koupeným zbožím, naparování jedná zákaznice nad druhou, kvůli největší ušetřené částce.
Stejně jako každý rok, období různých výprodejů bude co nevidět tady a my se tak můžeme těšit na ten pravý souboj o všelijaké druhy zboží a následné sčítaní nepřeberného množství úlovků v našich domácnostech.
Lovu zdar!!!
Autor Beer, 25.05.2008
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí