Akné-nejlepší přítel člověka

Akné-nejlepší přítel člověka

Anotace: Tenhle fejeton mě napadl, když jsem se podívala jednou do zrcadla a v ruce držela tubičku, která mi za 39,- Kč vydržela jenom čtrnáct dní. Kromě toho jsem to napsala i jako školní práci, protože jsme zrovna měli na pořadí fejeton.

Určitě to všichni znáte. Projdete kolem zrcadla, věnujete si letmý pohled a zarazíte se.
Vaši pleť zdobí nádherný červený puntík s bílou čepičkou.
Pokud nejste zrovna pod přímým dohledem, zoufale se nakloníte k zrcadlu a ukazováček zabodnete do Mont Everestu na vašem obličeji. Úžasné.
Jestliže jste zakroutili hlavou a s podobným incidentem nemáte žádné zkušenosti, jste buď šťastlivec století anebo lžete.
Akné trápí minimálně všechny dospívající. Říká se, že pupínky časem zmizí, ale podle mě je to jen trik, jak uklidnit všechny, kteří tím trpí.
Většina z nás ale rozhodně nehodlá čekat na smilování a zmizení našich věrných kamarádů a snaží se je zahubit sama.
První cesta nejspíš míří do drogerie, kde vyhledáme oddělení všelijaké možné i nemožné kosmetiky. Vybereme si ten nejdražší výrobek – domníváme se totiž, že čím dražší, tím lepší – pojistíme se korektorem, případně krycím make-upem, zaplatíme hříšnou cenu a odejdeme spokojeni domů.
Po příchodu okamžitě zamíříme do koupelny, vyndáme hubič našich nejdražších lásek a potřeme je tou chemikálií.
Nestane se nic. Ani po čtyřech dnech používání.
Nevadí, uklidňujeme se myšlenkou, že všechno nemůže jít hned a „kamarádům“ nadále dopřáváme „čistý“ vzduch v podobě vrstvy korektoru.
Když po čtrnácti dnech pupíneček konečně začne hlásit na ústup, zjistíte, že vám váš přípravek došel.
A protože bydlíte daleko od centra ( a nebo vůbec žádné centrum nemáte ), nestíháte si přípravek včas dokoupit.
Takže se znovu shledáváte buď s novým nebo se starým známým. Opravdu rozkošné.
Když se konečně dostanete do obchodu, zjistíte, že váš přípravek chybí.
Podíváte se kousíček vedle a spatříte Kate Moss s pletí bez chybičky.
To vás nadchne, proto si koupíte výrobek „od ní“ a v duchu se radujete, jaký uděláte dojem.
Začne vás to mrzet hned po příchodu domů.
Jakmile spatříte ten krvežížnivý beďar přesně uprostřed čela, který nejde zakrýt ani jedním pruhem vlasů a nemůžete se spokojit ani s myšlenkou všem čumilům odseknout, že jste Indka, nasměrujete ruce k čelu a prudce zmáčknete. S uspokojením sledujete, jak kámošovi končí život.
Potom si pustíte romantický film a nad myšlenkou uspořádat svému nebožtíkovi pohřeb v podobě krému, který by měl vše vydezinfikovat, jen mávnete rukou, protože film právě nabírá na obrátkách.
Když se ráno spatříte v zrcadle, nemůžete uvěřit svým očím.
Uprostřed čela se vyjímá červená velehora a velice sympaticky se na vás usmívá.
Věnujete jí stejně krásný pohled, vezmete nůžky a ostříháte si ofinu.
Pupínek je sice zakryt, ale styl Kleopatry už dnes bohužel neletí.
Místo každodenních povinností si zajdete za pětistovku k holiči a od holiče do drogerie.
Sáhnete po nejdražším výrobku, o němž se domníváte, že je ten nejlepší, zaplatíte hříšnou sumu a…… a jde to všechno zase od začátku.
A když se vám konečeně povede pupínek zahubit, zvedne svou hlavičku s roztomilým kulíškem další…a nová legrace může začít.
Autor Luxxx, 26.05.2008
Přečteno 627x
Tipy 6
Poslední tipující: Eiffel, Keira Fey, Daisy.., Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak to je vážně hezky napsaný;) Mám taky zkušenosti, dělaj se všude a pořád...

03.02.2009 16:40:00 | K..

Jojo taky jsem si užil, ale fakt to zmizí, věřte tomu:)

19.06.2008 09:42:00 | Doki

No... fejeton je to dobrý, o to nejde...
Ale i když má někdo na obličeji kilo beďarů, tak je aspoň nějaká šance, že to půjde zakrýt Akne Colorem, ale pokud bys měla těma "kámošema" tak zaneřáděný ramena jako já... :)

26.05.2008 20:21:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí