Mělo by se...

Mělo by se...

Anotace: Školní slohovka. Dávám to sem, že už jsem dlouho nic nevytvořila... Jde to znát..:/ Je to bez nápadu... Pokud to bude číst moje maminka- není to myšlený vážně:) nejspíš jen zbylá nálada od kamarádky, která si na tu svou stěžovala o přestávce. Fakticky(:

Mělo by se?!....

Mělo by se? Zná někdo z vás na tuto otázku odpověď?! Dalo by se říct, že je to nemožné, když zvážíte všechna pro a proti. Na své cestě životem jsem se tomu snažila přijít na kloub. Každému vyhovuje něco jiného, každý by měl dělat to, co je pro něj správné. Ale kdo vlastně určuje, co je správné a co špatné?!
Moje matka. Napadá mne, jestli budu taky jednou vědět o všem tolik, co ví ona. Vždycky, když přijdu domů, je jí jasné, že by se mělo vytřít a uklidit, stejně jako jistě ví, kdo tu práci udělá… Je to téměř neuvěřitelné, ale to není vše, co dokáže! Umí taky s velkou přesností říct, co by se nemělo (za což jsem jí neskutečně vděčná, protože jinak bych ve svém životě pouze tápala a nedokázala si udělat jasnou představu o tom, co ano a co ne).
Velkým zlomem v otázce, zda by se mělo, byl můj nástup do první třídy. Zjištění, že milá paní učitelka má občas poněkud jiné názory, než má dokonalá maminka, mě vyvedlo z míry. Při snaze vysvětlit jedné, že nemá pravdu, jsem vždy pohořela, a tak jsem se rozhodla, že ony nejsou hodny objasnění této otázky…
Spolužáci v první třídě toho věděli o poznání víc, než obě dvě dohromady. Pokaždé mi dokázali vysvětlit cokoliv, na co jsem jen ukázala, i když to třeba ve svém životě viděli poprvé.
Jak čas plynul, zjistila jsem, že nejvíc ze všech toho vím já, i když to třeba ostatním může být nepříjemné. Přišla jsem totiž na odpověď této zapeklité otázky…
Mělo by se? Ne, nemělo. Když nad tím na chvíli zauvažujete, je to jednoznačná odpověď. Mělo by se jíst hodně ovoce? Ne, nemělo. Může dojít k předávkování vitaminy- to je pro člověka nebezpečné. Mělo by se tedy nejíst ovoce? Ne, nemělo. Naše těla vitaminy potřebují. Měl by se psát tento fejeton? Ne, neměl. V jeho závěru mi totiž klesá sebevědomí čím dál víc a dochází mi, že psaním fejetonů se pravděpodobně živit nebudu. Doufám jen, že někomu snad může usnadnit život, aby ho neměl tak náročný a plný otázek, jako jsem měla já.
Autor Jesus, 28.05.2008
Přečteno 562x
Tipy 5
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Ten_bez_přezdívky, spare
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se to taky líbí... :)

19.10.2008 20:36:00 | Grafomanická MIA

děkuju moc... Práce byla za jedna, ale i kdyby ne, měla bych radost, že se líbila aspoň někomu tady, aspoň vám:)

05.06.2008 20:08:00 | Jesus

Moc pěkná práce:-)
Doufám, že byla za jedna.
A tohle DOST znám.
Takže si budu pamatovat...NEMĚLO !

29.05.2008 18:11:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí