Mozart, Einstein a ti druzí

Mozart, Einstein a ti druzí

Anotace: Chytroúčes aneb Právě jsem potkal hurikán.

Nedá se říct, že bych hltala a pečlivě sledovala trendy pánských i dámských účesů, ač občas závistivě hodím očkem po čísi bujné hřívě, která mi macešsky skoupou přírodou ani omylem nebyla dopřána, ale zrovinka včera jsme, už ani nevím jak, s kámoškou zkonstatovaly skutečnost, že géniové velkého formátu si libovali v poněkud výstředních česacích manýrech.

Chytroúčes aneb Právě jsem potkal hurikán.
Ať už to je lehce bláznivý, byť nepopiratelně geniální Mozart, Beethoven, nebo i sám úžasný Einstein, všichni tito velikáni (a myslím, že jich bylo víc) na svých inteligentních palicích hrdě nosili chaotické hadí hnízdo. Říkám hadí, protože pojem vrabčí by zde působil jako dost slabý odvar.
Sice jak teď tak koukám na Mozartovu podobenku na netu, má na hlavě tu strašně sexy zavšivenou paruku, ale onehle támhle je zobrazen s roštím, zřejmě tak charakteristickým pro chytré hlavinky.
Tak samo Beethoven (mimochodem, můj favorit). Zamračený pohled a chaos na hlavě.
Einstein. Taky.
Dokonce i Puškin.
Musím ale uznat, že jim to docela sekne. Teda, ne že by Albert byl můj idol.
Možná, že kdybych se tak taky začala česat, stala bych se géniem (haha). Bohužel, krom nepřekonatelného mozku mi chybí i nepřekonatelné množství vlasového porostu, tudíž se nejspíš musím smířit s osudem průměrného člověka.
Autor Grafomanická MIA, 07.06.2008
Přečteno 452x
Tipy 7
Poslední tipující: Alasea, Aluna, Alex Foster
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajmavý postřeh, usměvné:)

02.07.2008 16:22:00 | Pohjolanka

No jo ti géniové. V tej době ještě víc záleželo co máš v hlavě než na ní.

07.06.2008 14:24:00 | Mademoiselle S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí