Prosím zastavte život, chci si vystoupit!

Prosím zastavte život, chci si vystoupit!

Anotace: NO není tohle zákon schválnosti?!

Mezi dnešní mládeží kolují nejrůzněší módní trendy. Jedním z nich se v poslední dobš stává sebevražda. Prostě kdo nemá pořezané zápěstí, nebo nespolykal krabičku paralenu, jako by ani nežil. Ať už je to snaha o zviditelnění, nebo útěk před "závažnými problémy" jako je špatné vysvědčení nebo "on mě nechce", je to úplná hloupost. Zákony schválnosti totiž fungují vždy a všude. Podívejme se na konkrétní případ jednoho velice krásného, mladého a chytrého syna úspěšněho podnikatele. Tento naivní chlapec se rozhodl vzít si život, protože ho opustila dívka kvůli jinému. Našel žiletku a prořízl si tepnu. Kromě toho že rodiče museli zaplatit pohřeb, museli ještě uhradit cenu vzácné sochy, kterou hlavou rozbila jeho matka, když se jak psychicky, tak především fyzicky zhroutila při smutečním obřadu. Ale zpšt k němu samotnému. Opět se narodil, avšak do těla ošklivého hloupého sirotka, kterého ani po vystudování zvláštní školy nikdo nechtěl a nemohl najít práci. Proto v zoufalství skočil z mostu. Doufal, že se třeba narodí jako někdo šťastnější, ale opět mu to bohužel nevyšlo. Právě naopak... Byl z něj totální smolař kterého děti celé dětství šikanovali, rodiče byli kriminálníci a feťáci a o něj se nikdo nezajímal. Dokonce dostal doživotí za vraždu kterou spáchal jeho otec. Měl takovou smůlu, že se nemohl ani zabít. Po pár marnách pokusech to vzdal a celý zbytek života seděl v tmavé kamenné cele a vyčítal si, že byl před dvěma životy tak hloupý...
No není to zákon schválnosti?!
Autor Tutti, 09.06.2008
Přečteno 878x
Tipy 3
Poslední tipující: Daisy.., Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Haha... :D To je dobrý...
V minulém životě jsem nejspíš spáchala sebevraždu kvůli sraženýmu kapesnýmu, a jak jsem teď dopadla... :D

09.06.2008 12:44:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí