Dědek v autobuse

Dědek v autobuse

Anotace: Skutečný příběh :-) krásně ukazuje vztah mladých ke starým a opačně :-)

Nastupuji do autobusu, v uších sluchátka – s přáním zpříjemnit si cestu hudbou – sednu si na nejbližší sedadlo. Ouha „Pustíš mě sednout ty nemehlo?“ – dere se přes lidi div je nepovalí malý protivný dědek. S naštváním uvolňuji sedadlo a pustím ho si sednout. Úšklebkem ho pošlu do háje. Zrovna, když si sednu, a to jedu na konečnou – pomyslím si. Budiž, jedeme dál. Nastoupí žena s kočárkem. Potřebuje se dostat na místo určené kočárkům, avšak tam sedí ten dědek co jsem ho pouštěla a jenž nadával na naší mládež jak je neochotná. Žena ho mile poprosí jestli by jí tam pustil – dědek odsekne – „Nepustím, jsem důchodce, chci sedět a tady je to pro důchodce“. Jiný stařík se s ním začne hádat ať jí pustí, že je to pro kočárky, aby nemusela stát ve dveřích a na každé zastávce vystupovat, pouštět lidi a zas nastupovat. Později se k nim přidá celý autobus a stane se z toho hrozná fraška. Někteří se hádají a někteří se smějí. „Ty dědo starej odleť odtamtaď“, „Dědku vypal“, „Nakopnu ti prdel“ – slyšela jsem celou jízdu. Stála jsem u tyče, hleděla na toho dědu a vůbec mi to nebylo do smíchu. Po nás chtějí staří, abychom je pouštěli a oni blbýmu kočárku uhnout nemůžou?? Kočárek nakonec vystoupil a na dědka lidé pořád řvali. No představte si to :-)
Autor Ette, 18.06.2008
Přečteno 628x
Tipy 5
Poslední tipující: Démon, Ahorria, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úcta ke stáří? Něříkám, že by to tak nemělo být, ale teď? teď se mi to nějak nezdá. Neříkám, že důchodci jsou špatní nebo si nezaslouží jenom to dobré,ale kolikrát jsem jel autobusem určený školní mládeži a nasáčkovali se tam důchodci. To bylo mnoho povyku pro nic. To samé jak ve tvých textech, ale proč se teda rozčilují, když je to autobus pro děti? Mnoho důchodců by se mělo uklidnit a zkusit se zase zamyslet nad sebou tak jako to doporučují těm "mladým". Doufám, že sám budu důchodce kliďas, co krmí holubi v parku. :-)

25.06.2008 12:55:00 | Démon

Víme, víme... někdy jsou důchodci horší než ta "dnešní mládež":)

18.06.2008 20:48:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí