Děti, děti, dětičky...

Děti, děti, dětičky...

Anotace: Ctím motto: "Nejlepší antikoncepce je DÍTĚ!"

Můžete mít děti jakkoli moc rádi, ale ve chvíli, kdy si celí psychicky zničení na konci dlouhého dne ledujete napuchlou tvář s detailním otiskem chrupu vaší dvouleté sestřenice (to jsem až tak k nakousnutí?), se vám v hlavě prostě nemůžou honit myšlenky jiného typu, než jak to zatracené dítě někde "zapomenout" na ulici.
Nechápejte mě špatně, já proti dětem nic nemám, za předpokladu, že si lehnou na dvě hoďky pod stůl a jsou zticha.
Dokonce jsem někde četla, že muže libovolného věku přitahují ženy a dívky s dítětem. V rámci tohoto výzkumu jsem si částěčně dobrovolně uvázala na krk svou dvouletou sestřenici Lenku, a s pocitem vězně, který na noze vláčí železnou kouli na řetězu, jsem se vydala i s tím malým Hitlerem v sukni do ulic. Jestli ve mě kdy dřímal aspoň nepatrný mateřský pud, ta dýchající panenka visící na mé ruce jej definitivně spláchla svými slzami hysterického pláče. Nevím, jestli jsem od náhodně vytipovaných kolemjdoucích, kteří se nevědomky zúčastnili mého experimentu, čekala, že mi pomohou i se řvoucím děckem přes přechod, každopádně výsledek se ani trochu nepodobal statistice o přitažlivosti žen s dítětem. Pravdou je, že mi ani nezabralo moc času, než jsem docílila toho, že na mě čtvrtina vesnice včetně dvouleté Lenky pohlížela, jako bych byla Herodes jednadvacátého století, a já už si tak i začínala připadat.
Jakmile mé svěřenkyni od řevu naběhly na čele žíly, vyrvala jsem ji z ruky sandále, které sňala ze svých momentálně špinavých nožek, aby jimi po mě mohla hodit, a zvýšeným, ale ještě stále klidným hlasem jsem ji požádala, aby klidnila hormon, jinak ji prodám na orgány. Odměnou za mou výchovnou lekci byly pohoršené pohledy babek jdoucí z kostela a několik decibelů řevu navíc. Moc nechybělo a rozbrečela bych se taky. Copak jsem to za ženu, že se ani nedokážu postarat o vlastní sestřenici?!
"Neřvi už...!" zazoufala jsem.
"Naozaj ma predajú?" ujišťovala se malá.
"Kdo by tě chtěl, když furt ječíš..."
Po tom, co jsem nervama vypotila skoro hektolitr potu a nedivila bych se, kdyby i krve, se Léňa konečně trochu zklidnila a já dostala rozum, a rozhodla se s celým cirkusem skoncovat a předat to patrně nervově labilní dítě do rukou tomu, komu právem náleží - jeho matce, která mi jej s takovou oblibou háže na krk.
"Cem si kúpiť čokodavu," ozve se kdesi u mých kolen. Jáj mama, jak začne o sladkostech, je to nejmíň na dobrou půlhodinu křiku a přemlouvání.
"Ne," zamítnu, "jinak... jinak ti chrobáky zožerú brucho," použiju metodu její mámy. Kdysi celkem účinkovala, ale...
"Ale já už ich tam mám, mám chrobáky aj pavúky tu v bruchu," ďobne si prstíkem do bříška. Když vidím, jak děcko začne natahovat moldánky, radši ji čapnu za ruku a táhnu za sebou do obchodu. Vždyť je to jen dítě...
Děti.
Nechápejte mě špatně, já proti dětem nic nemám.
Jen když si lehnou pod stůl a jsou zticha...
Autor Grafomanická MIA, 12.08.2008
Přečteno 674x
Tipy 23
Poslední tipující: slavekmiloslav, Myghael - the Lord of Absurdity, Isquieasuus, Stepankas, Alasea, Lachailla, Gothic.Princess, Barčín, Mademoiselle S., Alžběta., ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak to jsme na tom s deckama asi stejne.. hlavne at nervou! :) Uz ani nevim co psat za pochvaly. Ten Hitler v sukni me docela pobavil..

05.01.2010 20:50:00 | Nergal

Nikdy jsem proti dětičkám nic neměla, často jsem hlídala dceru mamčiné kámošky. Magdalenka byla úpl v poho, znala jsem jiod narození a hlídala snad od dvou let... až do teď. Teď je jí pět a já se z hlídání snažím co nejvíce vykroutit... Ona díky svým "náctiletým" ségrám rychle vyspěla, na vše má odpověď,komentář. Člověk se nehne bez toho, aby ji měl za zadkem... Stal se z ní malý špunt toužící po existenci a dává to patřičně najevo... takže souhlasím, když spí pod stolem, sluší jim to opravdu nejvíc! Ale taky trochu sebepomluvení: O co jsme my byly LEPŠÍ??

30.12.2008 22:36:00 | Stepankas

:o)

05.10.2008 17:56:00 | Lachailla

Stalo se mi něco obdobného, plně Tě chápu. Měla jsem na krku na víkend 2 ségry sviště...myslím, že už chápu Herodesa :-)

08.09.2008 10:18:00 | Narcysa Buttonová

Jéé slovenská sestřenkaa. Muj bratránej je malej ďánlík, jsou mu 2 a půl. Je šikovnej a povídá, je docela chytrej. ALe když se rozjede to je potom něco. To ho neuhlídá nikdo. malej hyperaktiviták xD

14.08.2008 22:08:00 | Mademoiselle S.

Naprosto chápu, minulý týden jsem měla na krku dva(!!!)prcky, z čehož teda jeden byl v pohodě, ale ten druhý resp. ta druhá byla na zabití. Ale přežila jsem to ve zdraví! Jen moje želva málem ne...:-)

13.08.2008 13:45:00 | Alžběta.

Já byla šílený křikloun, ale když jsem něco chtěla, taxem udělala psí očka a tiše popotahovala (zabírala to, zabírá to občas dodnes :-D ) ... kdo ví, jaká byla Mia :-D možná ještě horší, než její sestřenka :-P (btw pozdrav sestřenku a její chrobáky :-D ) fajn dílko, chválím :o)

12.08.2008 15:18:00 | verushka

Taky si byla dítě a takový křikloun :D

12.08.2008 09:03:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí