Kaplického druhý pokus

Kaplického druhý pokus

Anotace: Jednou to vyjít musí!

Po neúspěchu s chobotnicí se architekt Jan Kaplický rozhodl zkusit své štěstí jinde.
V Českých Budějovicích prý budou stavět nový palác kultury a návrh vypracoval právě po loňském blobu všem už známý Kaplický.
Vsadil však na jinou kartu. Inspirace v říši zvířat se ukázala nevyhovující, a tak tentokrát zamířil do jiných sfér a navrhl stavbu velice připomínající neidentifikovatelný létající objekt – UFO.
Tento krok by se mohl osvědčit, protože tato vesmírná plavidla odedávna obyvatele naší planety zajímala. V nedávné době dokonce britské úřady odtajily tajné zprávy o pozorování UFO.
Je tedy téměř jisté, že létající talíře jsou velmi populární, neboť tyto zprávy vyvolaly všeobecný úžas. Proč toho tedy nevyužít a neaplikovat tento současný trend i do architektury?
A proč to neumístit zrovna do České republiky?
Otázkou zůstává, jestli České Budějovice pojmou tento nový hit a nedopadnou jako Praha. Přece jenom v těchto historických městech nemusí chobotnice a tím spíš létající talíře připadat návštěvníkům jako dech beroucí zázrak moderní architektury.
Autor Alžběta., 13.08.2008
Přečteno 474x
Tipy 4
Poslední tipující: Alex Foster, Mademoiselle S., Bíša, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mu fandím..škoda že jsou Češi takový zaprdlíci. Tančící dům taky nechtěli a kam se chodí dívat cizinci v Praze? Na Karlův most a Tančící dům.

02.09.2008 19:42:00 | Alex Foster

Jů... to bych chtěla taky vidět...

13.08.2008 17:06:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí