Lvem salönů snadno a rychle

Lvem salönů snadno a rychle

Anotace: Tajemství, jak se stát lvem salönů je na dosah...

Lvem salónů snadno a rychle

Jaký je zaručeně nejrychlejší způsob, jak se stát lvem salónů? Nejspíš zajít do půjčovny kostýmů a za lva se jednoduše převléknout. Pak už zbývá jen navštívit nějaký ten salón a všem ukázat kdo je tu pánem. Ale teď tu raději nebudeme slovíčkařit, neboť tu mluvíme o velice závažné problematice – ne totiž každý zvládá společenské chování.
Ten, kdo neměl to štěstí nebo náladu pravidelně navštěvovat taneční kurzy, se na firemním večírku zrovna dvakrát neblýskne. Ale i těm zkušeným občas něco unikne a už je na světě velké společenské faux pos.
Pod pojmem lev salónů si každý představuje něco jiného (někoho jiného). Zvlášť některá určitá část mládeže měří výšku popularity podle počtu vulgárních slov a rádoby drsného chování. Takový výkon pak ohodnotí slovy: „Ty, vole, ty seš ale bejk!“
Nevím, co si pod pojmem lev salónů představujete vy, ale já v tom mám celkem jasno. Měl by to být muž dobrých způsobů, elegantního vystupování a příjemného zevnějšku. (Sem bych velice ráda vložila poznámku, kterou si skutečně nemohu odpustit. Pro některé jedince by se měly dělat exkurze do koupelny a názorně jim ukázat, k čemu vlastně je sprcha a jak se používá mýdlo.).
Chovat se tak, jak se očekává není zrovna nic lehkého, ale existuje spoustu knih, které Vám poskytnou účinný návod. Pak už záleží na praxi a na nabitých zkušenostech. Proto doporučuji, aby se muži nevyhýbali společenským akcím a zkušenosti z nich udělají lvy salónů, sice ne snadno, ani rychle, ale rozhodně zaručeně.
Autor TrissRc, 11.09.2008
Přečteno 446x
Tipy 1
Poslední tipující: Alex Foster
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí