Počítačové hry a jejich vliv na mládež

Počítačové hry a jejich vliv na mládež

Anotace: Hned zítra jdu kandidovat za komunisty, proto jsem se rozhodl, že se trochu zaryju lidem do podvědomí. Chtělo by to něco, na co se pořád nadává. ÁA, jistě už jsem na to přišel.

Tak tedy, ehm, ehm. Počítačové hry jsou špatné. Jistě, to ví přeci každé malé dítě, které je hraje. Ale. Pojďme se podívat, proč tomu tak je.
Tedy za prvé: Hraním počítačových her, nebo také, jak tomu říkáme my vzdělanci, vymýváním mozku, se dnes zabývá nejen nadpoloviční většina mládeže, ale také někteří retardovaní dospělí. Čímž se jim kazí zrak, hrbí záda a v neposlední řadě také zkracuje čas, který by měl být určený výhradně pro čtení odborné literatury. Kterou píši.
Za druhé: Hraním počítačových her se vaše dítko učí násilí a mohlo by se stát, že jednou nebude první slovo, které do té dobry nemluvně vypustí z úst, MÁMA, ale třeba AKÁŠKO. PIF PAF PIF PAF.
Jistě jste už slyšeli o stovkách případů, kdy si normální dítě přičichlo ke GTA (Nebo také, jak říkáme my vzdělanci, „ŠKOLA PRO GANGSTERY“.) a hned poté vystřílelo svou mateřskou školu.
Za třetí: Hraním počítačových her se teroristé učí ničit budovy a tam také čerpají své nápady pro další akce. To jste nevěděli? Ale, ale, chyba. Hry mohou za všechny války, za úchylnost mládeže, za povolené potraty, za tučné jídlo, za daňové úniky a kvůli hrám byl Kristus ukřižován!!!
Za závěr bych ještě dodal. Počítačové hry musí být zničeny!!!!!!!!!

Napsáno dne 20. 10. 2008. Přesně před padesáti lety byla zprovozněna první Hra.
Autor davedav, 21.10.2008
Přečteno 630x
Tipy 6
Poslední tipující: Matsuyama Tatsuko-chan, Eiffel, Bíša, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ákáško... proč ne třeba "tomšn - pif paf" nebo "ešáško - tatatata..." ? a jo, nezní to tak dobře...
ST

21.06.2011 09:24:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

Za to nemůžou hry, za to můžou cenzurovaný hry!!! :-)
Jinak já tě samozřejmě chápu... hraju den co den.

31.10.2008 21:16:00 | Eiffel

To jsi nepochopila dobře:)

To nebyla kritika her, ale kritika nesmyslné kritiky her. Já je hraju, často, denně, pořád:)

24.10.2008 14:34:00 | davedav

Hele, některé hry nejsou tak špatné... :) Jednou jsem měla v počítači nainstalovanou hru, ve které jsem měla své vlastní vojsko a území, které jsem si musela ubránit před jinejma pajdulákama. Vojsko jsem musela živit a mohla jsem si i tvořit nové hrady, vinice, rybníky... a jednou jsem chtěla zapálit přebytečnou vinici a zapálila jsem si hrad:(:) Ale jinak zastáncem počítačových her nejsem, vidím to na bráchovi, v hlavě nemá nic jiného a někteří lidé na přetížení z hraní těch her i umírají!

21.10.2008 20:08:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí