Co je Fujtablík

Co je Fujtablík

Anotace: Jsou mezi námi...........

Fujtablík si to vykračoval po okraji chodníku. Maličkou ručičkou si co chvíli zašťoural v nose nebo v uchu a s uspokojením prohlédl prstík zapatlané ručičky který hnedle ocumlal. Bang! Vedle něj právě přistál ještě hořící nedopalek cigarety, labužnicky z něj potáhnul a očička mu zahořela jak dva uhlíky v kamnech. Škoda že ten vajgl byl tak malej a zrakem prohledával nejbližší okolí. Stejně nejraději chodil k těm věcem co jim lidi říkají odpadkový koš, tam tolikrát bývá spousta dobrot a těch nedopalků....co hrdlo ráčí. Dnes ale spěchal byl pátek, dopravní špička jak má být a už byl kousek od cíle, autobusové nádraží je hnedle za rohem. Potřeboval výfukové zplodiny tělo si žádá své není nad to se nadýchat čerstvého ovzduší. Kličkoval mezi lidmi a nikdo si ho ani nevšimnul, bodejď jo velikostí většího tenisáku neurčité barvy splýval s okolní dlažbou. Je nás čím dál víc lidičkové uchechtnul se v duchu a je prd platný že lidi třídí odpad, stejně se to pak na skládce sesype dohromady. A ti ekologové?? k smíchu, prodávají se ušetřené ekologické limity zemím které tak hezky a vytrvale znečišťujou tuhle planetu, jen tak dál.
Jo pořád je tady moc fajn a dlouho ještě bude. Právě projel kolem autobus a jeho nafťák vyfoukl oblak tmavého smrdutého kouře. Fujtablík se nadechl z plných plic takovou rekreaci si lidi dovolit nemohou pomyslel si a trpělivě čekal na další blížící se automobil...
Autor mobo, 24.10.2008
Přečteno 640x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí