Jak zdemolovat tělocvičnu?

Jak zdemolovat tělocvičnu?

Anotace: aneb Nevíte, kde on-line sehnat termity cvičené na lakované parkety?...

Jakožto tvor snivý nemám a logicky ani nemůžu mít hodiny tělesné výchovy v oblibě. V té upocené a studeně smradlavé místnosti nemají sny ani kreativní nápady prostor a rozlet, ačkoli je tělocvična nepříjemně rozlehlá jak do výšky tak do šířky a tudíž přístupná všem rádoby sportům, kterými podle mě naše tělocvikářka jenom kamufluje středověké mučení.
Přestože jsem netrpělivá a téměř okamžitě se po hlavě vrhám do nesmyslných nápadů, moje první pokusy o legální vybulání naprosto nesmyslných hodin sebetrýznění byly vesměs neškodné a nenásilné. Během jediného roku jsem do státní pokladny s nálepkou "ZDRAVOTNICTVÍ" vrazila nejméně dvě stovky svých krvavých peněz, jen abych ze všech možných nemocničních oddělení, snad kromě patologie, dostala potvrzení, že jsem zdravá jako rybička a jediné, co se na mě našlo, je hypochondrie v pokročilém stádiu. A jelikož mi scházela odvaha a sebemenší šikovnost k tomu, abych si zlomila aspoň prst, visela ve vzduchu otázka A co teď?
Znechucená vyhlídkou, že ještě tři roky budu nucena dvakrát týdně chytat softballové míčky do zubů, jsem přešla k radikálnějšímu útoku. Když se musím nedobrovolně ničit já, bude ničena i tělocvična!
Mým zločineckým plánům krásně nahrál i fakt, že dobré tři čtvrtiny tělocvičny jsou tvořeny dřevem, tudíž mi v hlavě okamžitě naskočil obrázek plápolající tělocvičny v nočním vánku, zatímco já bych zpovzdálí příhlížela a se zápalkami v ruce a šíleným leskem v očích se oddávala opojnému pocitu, že KONEČNĚ NEMÁME KDE CVIČIT!
Skutečnost, že by díky mé neochotě hejbnout kostrou padlo veškeré podezření na mě, jsem odsunula jako nepodstatný detail, stejně jako to, že s mou manuální zručností (uvozovky si domyslete, kazily by výsledný efekt) by plameny sežehly nejen tělocvičnu, ale v prach by se obrátila nejspíš celá škola plus dvě sousední a k tomu i přilehlý lesík. No co, deštnej prales to není...
Táboráček v mé hlave uhasil nájezd broučků rozežírající dřevěný strop i podlahu.
/"Chtělo by to tu nasadit červotoče," obrátila jsem se se svým geniálním nápadem k Drákulce.
"Jo. A za deset let, až tady nebudeme, možná upadne jeden trám," zpochybní mou genialitu zaťukáním si na čelo./
Když ne červotoči, tak termiti! Ti konají svou práci hned, a narozdíl od těch mrňavých dírek, které za sebou zanechávají červotoči, termiti za sebou nezanechávají NIC. Což chceme. Ale kde je sehnat? Pokud vím, tak se nikde v okolí nenacházejí, lesy vypadají poměrně zdravě navzdory nedaleké Nové Huti, a pochybuju, že by je měli ve zverimexu. Mávnu nad tím rukou, na netu se dá splašit všechno, i ti blbí termiti, a se zasněným výrazem podlehnu představě, jak jednoho dne bude chtít tělocvikářka otevřít dvěře do tělocvičny... a ty jí zůstanou v ruce... děcka, tak dneska nám to odpadá... i tělocvik, i tělocvična... haha, mám z toho srandu a naprosto ignoruju vtíravou myšlenku, že v takovém případě by tělocvikářka mrknutím oka zhodnotila sněhovou pokrývku za školou a s kamennou tváří by oznámila, že když nemůžeme cvičit v tělocvičně, tak půjdeme ven, příště si vezměte mikiny a ne abyste se zas vymlouvali na to, že jste nachlazení.

Tak si říkám, prošel by vůbec nějaký destruktivní plán, jak si udělat úterky a čtvrky o hodinku příjemnější?!
Autor Grafomanická MIA, 28.10.2008
Přečteno 736x
Tipy 19
Poslední tipující: Isquieasuus, Nergal, Myghael - the Lord of Absurdity, Alasea, Sushino, Alex Foster, Kristine Clary-Aldringen, Bíša, J.U. Ray, .K.r.i.s.t.y., ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale mno tak, trocha pohybu by te preci nezabije, pokud nad tebou nestoji polosileny telocvikar pripravenou pistalkou a v teplakovem uboru z 60tych let :)
Opet jsem se velmi pobavil. ST

14.11.2009 23:58:00 | Nergal

Což o to, nápad skvělý, ty si snad můj tiskový mluvčí :-D. Btw, mnohem efektivnější metodou by byla eliminace tělocvikářky. Metod je spousta, ty nejméně nápadané vyžadují pouze zjištění, jaký automobil dotyčná používá...že nesvědčí olej brzdám a dynamit v nádrži motoru, to ví jistě každý...

29.01.2009 20:42:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

Tělocvik, pamatuju si, že mě vždycky bavila těšila jsem se na něj. Fotbal. Házená. Floorbal. Vybíjená. Prostě jsem na to měla- a možná ještě mám- talent. Ale třeba taková gymnastika mi nic neříká, ne že bych byla uplně levá, ale rozhodně mi to nejde. Ted jsme na tělocvik dostali učitelku, která nás dost prohání, nebyly jsme na to zvyklé, její tělocviky jsou nekonečné a nebaví mě. Neustále jenom běháme a běháme a běháme. Musíme dělat gymnastiku atd.. Mám koleno po operaci a neustále s ním mám nějaké potíže, i když mám na tělocvik ortézu, takže jsem občas ráda, že ty věci dělat ze zdravotních důvodů nemůžu xD

26.11.2008 20:22:00 | Mademoiselle S.

copak děcka, nechce se vám cvičit? :)

18.11.2008 09:43:00 | Doki

ani bych se nedivila, kdybys chodila k nám na gympl :-D naše tělocvikářka nás vyhání ven i v dešti kolikrát hlavně, aby jsme měla všecko hotové, zatímco kluci mají těžkou pohodu.GRRR

05.11.2008 12:58:00 | Klarish

Já necvičila pravidelně jednou do měsíce. Stačilo říct: ,,Bože, ty menstruační křeče mě jednou zabijí, paní profesorko. Opravdu musím vyšplhat na tu tyč?"

02.11.2008 19:55:00 | Sushino

Co třeba zaslat tělocvikářce hlavičkový lístek s oznámením, že byla nominována na divokou kartu na mistrovství Schang-Chuanu v házené?

01.11.2008 17:15:00 | voedor

V tom jsou asi všechny holky stejné až na pár vyjímek. Já třeba tělocvik mám rád a jsem naštvaný, že náš tělocvikář už je víc jak měsíc nemocný...a co místo zrušení tělocviku, zdemolování tělocvičny a všech těch nápadů neskusit ten tělocvik tolerovat a naučit se ho mít rád - možná by to šlo...;)

29.10.2008 17:58:00 | Marco

V mém případě bych ani neměnila tělocvničnu, ale tělocvikářku... Ale tak to většinou bývá, když na "normální" školu přijde učitelka ze sportovky...
Jinak bezva úvaha... Můžeme založit klub "Zrušení tělocvičen" :) ;):) ;)

28.10.2008 21:53:00 | Stepankas

Hmmm...něco takového bych taky potřeboval, mám s tebou zcela totožný názor :)

28.10.2008 17:23:00 | .K.r.i.s.t.y.

A co třeba zneškodnit tělocviářku... možnosti jsou tím značně rozšířeny a určitě najdeš i větší počet osob ochotných k výpomoci. Jsou totižž takoví jedinci kteří milují tělocvičnu, ale nenávidí tělocvikáře...

28.10.2008 14:24:00 | Veverushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí