I seek you!

I seek you!

Anotace: hledám tě ...

"oou" jako vždy mě otravuje tenhle známý zvuk člověka co se nudí a tak ho nenapadne nic jiného než se ozvat jinému člověku a zeptat se ho jak se má.
Seznam všech těch přezdívek mi přijde cizí. Mám ho rozdělený na dvě skupiny: "Znám" a "Neznám".
Ve skupině "Znám" se to hemží lidmi ze školy, rodinou a druhá skupina zahrnuje neznámé přezdívky, které si mě jen tak bez ostychu přidali do adresáře..
Proč? To nevím. Asi jen tak, aby se pak mohli kamarádovi pochlubit, že mají v kontaktech 80 lidí.
Ne že bych tuhle světovou, moderní komunikaci nějak odsuzovala, ale čím víc jí je, tím míň nás napadne za tím člověkem skočit a říct mu to co chceš.
Místo toho hodiny sedíš za počítačem a zažíváš bombardování otázkami od 15 různých lidí.
S tím se asi budu muset smířit.. možná proto už jsem rezignovala a radši se ani nepřipojuju.
Snad jen když pocítím vlnu odvahy a energie, se rozhodnu připojit, ale po té co se ozve "oou" "oou" "oou" "oou" "oou" "oou".. vypínám.
Je to jednodnodušší být zbabělec^^.
Autor In.D r e a m, 02.11.2008
Přečteno 603x
Tipy 2
Poslední tipující: mauvais-ange, Karol Weissová
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí