Čas je iluze, která nás omezuje!

Čas je iluze, která nás omezuje!

Anotace: zamyslete se nad pravdivostí mého citátu...

Toto mé tvrzení jsem vyslovil někdy v patnácti letech, kdy si člověk začínal již pilně plánovat věci, aby mu vycházeli a aby vše stíhal. A držím se mého výroku doteď.
Já obzvlášť, protože závodně běhám a jen samotné běhání zabere spoustu času, takže když pak přijde nějaká náhlá akce, tak musím počítat, zda již něco jiného nemám a zda bych stihl daný trénink v daný den.
Čas tedy omezuje volné konání našich věcí, tak jak bychom mi sami chtěli. Prostě kvůli času nelze dělat v jeden den milióny věcí. A tady je další část mého citátu. Vždyť čas je naprostý výmysl člověka. Někdo prostě řekl, že den bude mít 24 hodin a stalo se, bůh pak řekl, že týden bude mít sedm dnů a stalo se, další řekli něco o měsících a rocích a bylo to. Proč nemůže mít jeden den půl roku, jak to mají na severním pólu? Nebo naopak na rovníku tam mají světlo daleko více hodin než u nás a přesto mají stejný čas. A také by se měl čas přeci přeměňovat, vždyť kdo je zvědavý na to, že v létě je tma až v devět a v zimě již ve čtyři. To je jak v nějakém obrovském holubníku. Dnes lidé ze všeho dělají průměry a dříve tomu asi nebylo jinak. Tak někdo z Evropy dal do průměru kolik hodin trvá noc + den a bylo to. Ono mu to také dvakrát do roka dokonce vycházelo, že bylo dvanáct hodin tmy i světla, ale hlavně ať je to jednoduché, přeci! Myslíte, že by si člověk nemohl zvyknout na jinou délku spánku a bdění? Já si tedy myslím že určitě, když si dokáže zvyknout na tmu, která je pořád v jiný čas a den který je neustále jinak dlouhý.
Takže závěr je jasný. Čas je iluze, kterou si lidé vymysleli, aby se měli čím omezovat!
Autor grohy, 24.11.2008
Přečteno 804x
Tipy 2
Poslední tipující: Tomáš Marný
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No, tohle u mě pokulhává jak nápadem, tak opět na chybách v pravopisu. Čas je a není jen iluzí, lidi ustanovili jak ho měřit, přidělili mu hodnoty, ale byl tu vždycky. Mně osobně stačí posouvat si hosiny dvakrát za roky, dělat to ještě čstěji, to bych nejspíš nedělala nic jiného. A mimochodem - kde je kdy svetlo a tama, to zalezi na zemepisne sirce, ne na case... Jestli se ti to nelíbí, přestěhuj se.. Ale je to jen můj názor, takže se na něj v klidu vykašli a jdi běhat, bude to určitě líp využitý čas, než číst ty moje nesmysly :D A mimochodem, zkus pouvazovat o jinem zarazeni - uvahy, povidky...

26.11.2008 13:12:00 | Cristinne

Líbí se mi tohle hledání (ne)smyslu v (ne)smyslu. Kde závorky vynechat a kde slabiky v závorkách smazat již nechávám na každém.

25.11.2008 19:29:00 | Tomáš Marný

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí