Jak najít ideální protějšek?

Jak najít ideální protějšek?

Anotace: aneb O "jen vážně" nevážně

Co si budeme nalhávat? Všichni stárneme. A tak, když jsem dosáhl osmnáctého roku svého života a dokázal si již zavázat tkaničky na botách bez cizí pomoci, usoudila maminka, že jsem již dost starý, abych se poohlédnul po nějakém tom děvčeti. Napekla mi pekáč buchet a vyslala do světa na zkušenou. Pod heslem: “Chceš-li chlapče poznat svět, pomůže ti internet“ jsem vybalil pekáč buchet a rozvalil se u svého PC. Konec konců, mám-li lapit nějakou dívku do sítě, proč nevyužít sítě k tomu již vytvořené? Jako první jsem se vydal na XichtCHAT. Já samozřejmě dobře vím, že charakter je důležitější než vzhled. Na druhou stranu tomu není tak dávno, co v samoobsluhách visely cedule s nápisem: “Vybírejte očima“. Když jsem ale stále narážel na samé “šťastně zadané, které nikoho nechcou ani vidět“ či dívky pochybných mravů, jejichž přezdívky se většinou skládaly ze tří X a nejrůznějších označení pro ženské pohlavní orgány, zavřel jsem zklamaně prohlížeč. Raději jsem se uchýlil (pozn. autora: není odvozeno od slova úchyl!) na internetovou seznamku. Jelikož jsem hledal dívku, podle mě jsem celkem logicky, kliknul myší na “on hledá ji“. Jakmile jsem si ale přečetl první inzerát, tak jsem pochopil, že jsem se ocitl na opačné straně barikády a rychle jsem se vrátil zpět. Po kliknutí na správný odkaz (a nebylo to „on hledá jeho“ jak by si někdo mohl myslet) se mi před očima vyrojili stovky seznámení, vdavek, či peněz chtivých dívek a žen. Po přečtení několika prvních inzerátů jsem si je rozdělil do několika skupin. Tu první tvořily 10 – 13leté dívky – dle vlastních slov „strašně zklamané láskou, které už toho příliš vytrpěly“. V druhé skupině se nacházely ty, se vzkazy typu: „Upe nejwic fklidu holczina zdrawi wšechny na tomdle webiku. Esi je tu ňákej sqwělej kluczina tag ať mi urczitě písne. Lowuju wás mocinky moooc.“ Za nimi přišlo na řadu ještě několik “maminek, hledajících tatínka“, popř. plnoštíhlé baculky, jimž na vzhledu kupodivu nezáleželo. Zkrátka bylo třeba oddělit zrno od plev. Vtom jsem si všiml něčeho, co vypadalo jako objednávkový formulář, do kterého stačilo zadat požadované parametry “zboží“ (rok výroby a kraj, ve kterém má být kus skladem). Pro zajímavost jsem zadal okres, ve kterém bydlím… Teda řeknu vám, nikdy bych nevěřil, jak některé z mých spolužaček dokáží pracovat s PHOTOSHOPEM. Samozřejmě se našlo i několik slečen, které stály za zvýšenou pozornost. Obzvláště jedna mi padla do oka. Bohužel hledala krásného, atleticky založeného sympaťáka, který má rád sport a tanec, což mě diskvalifikovalo hned z pěti důvodů. Po konfrontaci s touto skutečností jsem si uvědomil, že ani tudy cesta nepovede. Jak se holt říká: „Kdo hledá najde“, ale „Bez práce nejsou koláče.“ Mé marné pátrání stále pokračuje…
Autor Eiffel, 25.11.2008
Přečteno 1052x
Tipy 22
Poslední tipující: Jean89, Atropa bella-donna, Lady Carmila, Barčín, M.i.š.k.a., mexx, Luxxx, Kyška, Veronikass, Gothic.Princess, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

T5eba hledáš na špatných místech :-) bez práce..nejsou koláče..a tys dostal od maminky buchty..

to není fér :-D

a který že to byl kraj?? :-)

18.05.2009 23:41:00 | Lady Carmila

wow, vystihls to skvěle :D smekám...

03.05.2009 00:17:00 | M.i.š.k.a.

Teda to jsem se nasmála kdepák Tebe číst to je radost.Hned to jdu tisknout a dát přečíst holkám na pokoj třeba ti tam nějakou vyberu:0) Nikoho NeLoWuJoU a myslí celkem normálně 13jim není a děcka taky nevedou:0)Jdu číst dál bavíš mě.

31.03.2009 20:23:00 | mexx

TaG AkO JeDnOdUšE StĚ tO ThAk NaPíŠeŠ a Je tO.... a ChO sE TyČe TěCh 10-13 lEtYcH tO zAlEžÍ nA tOm JaK sE nA ThO dIvአnĚkErY hOlKy Se BeRoU FuCkTiCkY MoTz VáŽnĚ. a PaK sMe ThU mI KeRy nA tHo SeReM a BaViMe sHe...Ze ZaSaDy SoU PaK AlE PrOBlEmY s RoDiČhEmA.... StĚ tO nĚjAk NeBeRoU aKhO ThEn AlKoHol AtD... ThAkŽe sHi MuShIš vYbRaTh CoE lEpŠí...
Mě to zatím prochází vcelku v pohodě... Ale to je prostě tím, že se řídím pravidlem co oči nevidí do srdce nebolí...Sic jednou otec našl zapík..Ale nic...

14.02.2009 16:46:00 | Madeline

no fakt ale skvělý.. kde že to bydlíš?:-D

07.01.2009 19:59:00 | Gothic.Princess

BeZwAdNá PrÁcIšKa, MoOoOc Se Mi LíBiLa... ne, fakt nechápu, jak ty malé holky můžou psát tímhle stylem ... mně ta první "věta" trvala napsat snad půl hodiny ... :-)

07.01.2009 19:56:00 | Gothic.Princess

Wow, tak to bylo skvělý. Naprosto bezchybně napsané, lépe už to snad ani nejde. Obzvlášť se mi líbila názorná ukázka pravopisu dívek na chatech, nebo těch láskou zklamaných 13-letých. Opět velice pravdivé dílko. Nejspíš jsi hodně všímavý. Opravdu se mi tvé fejetony na různorodá témata líbí. Pokračuj...

22.12.2008 20:15:00 | Veronikass

Mě teda od včerejšího pohřbívání vztahu moc do smíchu není, ale u tohodle mi docela zacukalo koutkama úst, co zacukalo, kdybych neměla uši tak se směju dookola!:D

28.11.2008 20:13:00 | Grafomanická MIA

Dobré počteníčko...možná by jen chtělo trochu rozvést závěr. Jinak vkusné:-)

26.11.2008 19:59:00 | grohy

skvěle napsané, akt jsem se nasmál :)

26.11.2008 10:51:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí