Smíření

Smíření

Anotace: Prostě to tak vyplynulo z posledních týdnů.

Asi v jedenáct v noci, když začalo poprvý sněžit, jsme právě mazali z hospody na letních gumách, Vzrušujou mě ty krásný klikatý serpentýnky, olemovaný svodidlama. Takovej malej adrenalin, když si představim, jak jima prolítneme. Je to tím, že jsem s tím smířená, nic by mi nevadilo. Děláme to vcelku pravidelně.
Kateřina, 15 let

Ráno se vzbudim a nemůžu vstát. Nechce se mi do školy. Lidi tam mám rád, ale ty blbosti, co mi cpou do hlavy, jsou pro mě nesnesitelný. Občas mám náladu psát, malovat nebo jen číst, ale kvůli tý posraný škole nemám na nic čas. Chybí mi odvaha doma říct, že chci jinam. Stejně by to bylo k ničemu. A nejvíc mě sere, že si lidi myslí, že chci jen kalit. V podvědomí chci, aby mě vyhodili. Občas má ta škola i světlý chvilky, když se mi daří a tak, ale většinou je to kvůli tomu, že do toho nic nevkládám a jsem v pohodě. Život je pak lepší. Ale co, smířím se s osudem.
Ondřej, 16 a 1/2 roku

Kdykoliv se mě přítelkyně zeptá, co budeme večer dělat, hejbne se ve mně žluč. Po pěti letech už zaručeně můžu říct, že jí nemiluju. Žijem spolu už jen ze zvyku. Jsem ale velkej posera a nerozejdu se s ní, to radši budu mít tři milenky. Nejvíc mě štve, že naše životy se nedaj nazvat šťastný. Chtělo by to velkou změnu, ale nikdo z nás ji neudělá. Oba jsme se s tím smířilili.
Pavel, 32 let

Mám už dost Český republiky. Potřebuju vypadnout. Ale nemám peníze ani věk. Chtěla bych bejt nezávislá. Ne, bohatá, ale nezávislá. Je ve mně asi málo bohéma na to, abych si s malym vzkazem na stole sbalila pět švestek. Moje slabost je vlastně jediná překážka. Asi se zase jen smířim s povinnostma a nudou. Marnost nad marnost.
Amélie, 17 let

Miluju ho, chovám se jako čtrnáctiletá puberťačka, ale nejde to zastavit. Poznali jsme se v divadle. Zezačátku to bylo velmi pomalé, jen pohledy a úsměvy. Teď už však bez sebe nemůžem být. Chci se rozvést, ale Milan ne. Nechce přijít o děti. Pak si tedy říkám, jestli nejsem špatnou matkou. Já bych se dětí vzdala, on ne. Ale moji jsou už skoro dospělí. Asi chlácholím výčitky. Závěrem podotknu, že bez Milana se nerozvedu, neumím být sama. Doma budu hrát falešně šťastnou. Za čas se smířím s tím, že jsem jen bokovka. Jsem asi blbá, ale to láska dělá.
Anna, 42 let

Své příspěvky do tohoto dílka zaslaly smyšlené osoby z mého nitra. Všechny spojuje jeden problém - upadly nebo upadnou do stereotypu. Už mě nebaví láska, škola, život. Potřebuji změnu, a to dost razantní. Všechno se změnilo ve zvyk. Chci tvořit, ale dvacet čtyři hodin mi nestačí. Den uteče jako voda a já mám nezměrný pocit, že životem mrhám. A s tím se nehodlám smířit.
Já, 17 let
Autor kryndy, 08.12.2008
Přečteno 670x
Tipy 12
Poslední tipující: Zerkalo, Lady Carmila, Eiffel, Grafomanická MIA, SARI, Kanzy, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo, jo, zajimava vecicka. souhlasim s lady C., tomu se nevyhne nikdo.

01.02.2009 16:01:00 | the_carrion

Mno, tak se otevře víno a je to :). A přemejšlí se zejtra.

28.12.2008 14:23:00 | Herbert Dalloway

Moc dobré:-) chválím ...úplně všecko:-) a víš co dámo??

On ten stereoty čeká každého:-) jde o to, si to často oživovat:-)

18.12.2008 23:11:00 | Lady Carmila

Ty, hele... to je dost silné, fakt že jo. Nějak nevím, co k tomu dodat, protože i když chci něco říct, vyznělo by to tak nějak polovičatě, prostě mi tohle docela vzalo dech. Tečka.

11.12.2008 16:23:00 | Grafomanická MIA

je to zvlaštni jak člověk uděla vše aby sobě čí blizkemu co nejmin ubližíl vzda se i svych snu a planu radší bude žít ve stereotipu a vezviku toho druheho,ale tim se vlastně navzajem mučíme a náše duše tim trpi.ja si nechci z viknou a už vubec se nechci smiřít stim jak je žívot pateticky a kruty,jsem jen člověk co umi plakat ale ne na povel jsem člověk co chci něco dokazat jsem jen licka bytost co miluje a chce byt milovana.chci žit pro svou dceru to ona je muj uspěch

10.12.2008 12:01:00 | tutki

velmi pěkné ale smutné...
neni to jen o tom se s tím smířit, ale dokázat s tím žít...jsme slabí abychom jen tak odešli sami a nechali tady plno přátel a příbuzných to radeji budem dál přežívat....
jsme tu jen proto, abychom nenáviděli,milovali a umřeli...

10.12.2008 09:55:00 | SARI

dokud se s tim nesmíříš, je vždycky naděje že se to změní!

09.12.2008 17:30:00 | Kanzy

Dávám ST! je dost působivé a myšlenkové, ach ano, všecky ty osoby mají stejnou vlastnost, stejnou společnou věc... mno, já myslím, že je potřeba si udělat jakýsi systém... až jednou půjdeš do práce a uvidíš, že lidem jde práca od ruky, že teho stihli víc než ty... bude Ti to připad divné... jak to dělají. Ale aj ty se dostaneš na jejich úroveň a to díky jejich tipům, trikům, radám, pomoci... uděláš si svůj systém a budeš třebas aj lepší... Že Ti nestačí 24hod. mi tak trochu přinde, že Tvůj život je neuspořádaný, nelze dělat několik věcí najednou, když se pořádně nedodělá jedna věc... nemyslím to ve zlém, jen jestlik chápeš, jak to myslím...

08.12.2008 17:08:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí