Plynová kríza alebo spyknutie predavačov ohrievačov?

Plynová kríza alebo spyknutie predavačov ohrievačov?

Anotace: Čo ak mám pravdu?Čo....? (V polke to akosi stráca význam,ospravedľňujem sa,snáď úplne nevyrpchal pôvodný zámer.

Vážení prítomní,milé dámy a páni,
Vítam Vás všetkých na dnešnej prednáške v budove Úradu odtajňovania skrytých všeobecnodeštruktívnych lánov pojednávajúcej o patovej situácii vrámci vykurovacej siete.
Pán v modrom saku v treťom rade,ešte predtým než vstanete o odídete...Venujte mi cenné minúty svojho času a dokážem Vám,že odhalím skryté súvislosti okolo nekalého okrádania bezbrannej medzištátnej potrubnej pošty.
Často určite uvažujete nad kúpou brikiet,dreveného uhlia,v horšom prípade priamej konfrontácie so zúfal-stvom rozsekaním neďalekej okrasnej výsadby,gaštanovej aleje čo dreveného nábytku vo vašej obývačke.Nápady čiste praktické,v krajnej situácii tolerovateľné,môžu byť v bežnom stave strážcami zákona považované za obyčajnú primitívmnu krádež.
Zastavte sa na chvíľu so sekerou v ruke a ušetrite storočný smrek oddane tieniaci vašej stavbe,nemôže za zákerné spyknutie finančne inteligentných po zárobku túžiacich predavačvo elektrických ohrievačov.Jednej z mála alternatív plynového vykurovania.
Už pred mnohým mesiacmi naši pracovníci odhalili plánované sprisahanie za účelom zvýšenia predajnosti elektrických vykurovaích telies rôzneho druhu.
Počas letných mesiacov sú sklady väčšiny predajní preplnené nechcenou komoditou,predavači ohrievačov krachujú a ich tovar hnije na skladiskách.
Jeden z našich pracovníkov v utajení sa primiešal do odborového zväzu predavačov ohrievačov a pomohol celú plánovanú sabotáž odhaliť.Nesmejte sa vy tam vzadu!Je to vážne hospodárstvo obmedzujúce sprisahenie,chladnokrvných tepelných magnátov.Predstavte si to,vy budete doma mrznúť bez plynu,bez dreva a bez brikiet.Námietky až potom,počkajte chvíľku prosím a neprerušujte ma.Čo Vás napadne ako prvé?Kúpiť si ohrievač!
To je ich plán,aký jednoduchý,ale diabolsky geniálny zároveň.Počkať na začiatok tuhých mrazov,odčerpať plyn z tranzitného plynovodu a predávať podchladením zúfalcom poslednú nádej na zohriate,už spomínané eletrikcé ohrievače.
Zvýšiť dopyt,vyvolať paniku,ohrievačovonákupný ošiaľ,zdvyhnúť cenu a vyprázdniť sklad !!!!
Ale zastavia sa,keď dosiahnu čo chceli?Nebudú sa snažiť pomocou plynu a tepla ovládnuť svet?Ako to môžeme vedieť?Nekrútte hlavami,neviete o tom nič.
Náš verný zamestanec obetoval palec na ľavej nohe,aby získal viac informácii pre blaho verejnosti!!!!
Spojme sa!!!Bojkotujme predavačov ohrievačov!!!
Je medzi Vami nejaký novinár?Napíšte článok.Médiá predsa hýbu svetom!!!
Založte petíciu a hlavne konajte rýchlo!!!!Nezostáva nám veľa času do úplného vypredania zásob a absloútného vyčerpania plynu!!!
My z Úradu pre odtajňovanie všeobecnodeštruktívnych plánov sme vždy pri Vás chrániaci vaše pohodlie,ale potrebujeme pomoc.Potrebujeme ľudí,potrebujeme média,dav potrebujeme pomoc !!!Vy potrebujete pomoc,chcete zamrznúť?
Nenechajte predavačom ohrievačov zisk z vašeho neštastia,spojte sa a zničte ich!!!Nenechajte sa zastrašiť ich mocou!!!
Autor Terulienka, 19.01.2009
Přečteno 770x
Tipy 7
Poslední tipující: lennerka, Alasea, sluníčko sedmitečné, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

trefné, ľahko ironické, páči sa mi to :) a naozaj, na svoj vek, je obdivuhodné, do akých tém sa púšťaš ;) len tak ďalej!

16.02.2009 20:52:00 | lennerka

Opravdu hezky napsané =)
jsme ráda, že aspoň někdo má stejný názor na anorexii jako já. Asi o tom něco víš..=)
A s tím rytmem.. když je dobrý obsah, tak an tom ani nezáleží =)

21.01.2009 16:17:00 | Stinking Lady

***:-)***

20.01.2009 14:40:00 | sluníčko sedmitečné

Terko, na tvůj věk myslíš hodně dopředu ;) Plynová krize.....furt nevim, jestli ho Rusové pouští nebo ne....asi už jo :D Doufám, že budeš tak dobrý témata psát dál ;) 1*

19.01.2009 18:46:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí