Oslava narozenin

Oslava narozenin

Anotace: Zítra mám narozeniny. Už devatenácté. Měl bych asi jásat, oslavovat, ale nevím proč.

Zítra mám narozeniny. Už devatenácté. Měl bych asi jásat, oslavovat, ale nevím proč.

Přeci, to není žádné umění se narodit. Já to nijak neovlivnil, já to ani nějak extra nechtěl. To moje maminka by měla dostávat dárečky. To ona měla se mnou velkou práci. Byl to těžký porod. Co jsem pro to udělal já? To lékaři by se měli dávat dárky. Mě ne.

Dejme tomu, když se narodí nový člověk, tak to oslavit ten den, ale ne pak už další, další a další roky. To už přeci nemá s narozeninami až tak co do činění. To je už jen přežívaní. Na tom není podle mě co oslavovat.
Autor James Tony, 21.01.2009
Přečteno 795x
Tipy 2
Poslední tipující: j.c., Elí
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ahoj Tony.
já myslím, že je to asi takhle. Když máš třeba svátek, tak si na tebe někdo vzpomene a zavolá, písne , zastaví se... ale to mu připoměl kalendář a on si řek - jo taky jednoho znám...Ale když máš výročí narozenin a někdo si na tebe vzpomene, to mu žádnej kalendář nepřipoměl, že se tohoto dne před xroky narodil Lojza z hornídolní... to si musel zapamatovat sám. A asi to tak chtěl. A to už něco znamená. Ono upřímě, těch co si vzpomenou je asi víc než těch kdo se skutečně ozvou, zastaví, popřejí... Ale ať už tak nebo tak, ono to jednoho fakt potěší, a voto jde,ne?
Takže Tony, vše nejlepší k svátku, hodně štěstí a zdraví přeji k narozeninám, pěkný velikonoce, hezkou dovolenou, štědrýho Mikuláše, a bohatýho ježíška.
Tak šťastný a veselý Ti přeje
j.c.ben

21.08.2009 22:35:00 | j.c.

děkuji i za záporný názor.

Dobře, tak dejme tomu říct "Tobě je už xxx let? Super, tak někam zajdem ne?". Ale dávaní dárků, a "přehnaný" zájem mě osobně přijde jen jako povinost. Mě třeba popřáli lidi, kteří mi celý rok nic jiného nenapsali a určitě to zas tak bude rok. A to mi přijde jen jako donucení, nic víc.

Pardon

22.01.2009 15:18:00 | James Tony

Nemám s tebou stejný názor, ty jsi si zvolil do které rodiny se narodiš, ale nevíš o tom. Každý den který prožiješ a prožiješ považuj za malý zázrak! Samozřejmě, že ti pomáha maminka a to vetšinou doživotně i když ti bude padesat, lékaři jsou tady od toho, aby ti mohli na svět, naštestí!

22.01.2009 11:34:00 | sluníčko sedmitečné

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí