Chamtivost,lenošení a skrbličení

Chamtivost,lenošení a skrbličení

Anotace: I tak to může vypdat za 90..120 nebo 150 let

V chaloupce na kraji lesa žil čaroděj jménem Pepíno. Čarovat neuměl ,atak ho jednoho dne jeho nadřízený vyhodil z učení. Začal jsi hledat práci ,ale žádnou nemohl sehnat Jednoho dne došel k městu Lenošice. Obyvatelé tohoto města byli strašně líní a obézní. ,,Dobrý den, jsem Pepíno a hledám práci.“ Řekl Pepíno obtloustlému člověku ležícího na lavičce,, Cheš práci? Tak tady ji máš. Odnes mě domů .“ řekl pán ležící na lavičce.Pepíno se snažil alespoň poponést ,ale ani za boha s tim pánem nemohl pohnout. ,,A proč vlastně nevstanete a nedojdete tam sám?“ ,,Jako že bych měl vstát ?“ Pepíno na souhlas pokýval hlavou. ,,Tak to tady radši zůstanu!“ obořil se na něj pán.
Pepíno pokračoval v cestě. Když přešel zas o kus dál narazil na další městečko.Hrabalovice. V městě na každém rohu stála policejní stanice a ulici křižovaly záře reflektorů.Došel až na náměstí. Uviděl muže v tmavém oblečení. ,,Promiňte pane ,jmenuji se Pepíno a hledám práci.Nebyla by tu nějaká?“ otázal se Pepíno. Když muž Pepína uviděl dal se na útěk. ,,Divní tu jsou lidé.“ Řekl si Pepíno v duchu a dal se na další cestu.
Došel k dalšímu městu,které se jmenovalo Lakomice.Každý dům v tomto městě byl obehnán plotem zdí nebo hradbou a na nich viseli cedule typu: Moje!! Soukromý pozemek. Kdo sem vleze tomu rozbiju hubu a Pozor zlí pes.Když procházel Pepíno městem ,nepotkal ani človíčka.
Hladový a žíznivý došel k malé osadě spíš seskupení asi 15 domků.,,Dobrý den , Mám hlad a žízeň, všechno si odpracuji ,jen mi prosím dejte najíst a napít.“ Bez síly padl na návsi a prosil. V tom k němu přišli lidé a dali mu pít .Také něco k snědku mu dali. Pepína probrala vůně vonné svíčky.Rozhlédl se kde to vlastně je.Ležel na posteli v jednom z domků. Najednou přišel jakýsi muž a začal cosi mluvit:,,Svaly máš to jo a umýš něco?“ ,,Ne , ale učím se velmi rychle.“ Řekl Pepíno s prosíkem v očích aby ho tady nechali.,,Dobrá něčemu tě naučíme, neboj zaháletnebudeš.“řekl muž a zmizel ve vdeřích.
Pepíno žil spokojeně a šťastně.Byl rád že chamtivost,lenost a skrbličení se mu vihli obloukem.
Autor vOrange, 13.02.2009
Přečteno 564x
Tipy 2
Poslední tipující: Mounkey
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavý, hezký!Prostě super tip:)

20.02.2009 18:41:00 | Mounkey

Je to zajímavý a celkem i poučný, ale jestli píšeš "umýš něco" tak to jsem se fakt vyděsil :D

18.02.2009 09:47:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí