TRAPAS

TRAPAS

Anotace: ...může se to stát komukoliv

Každému mužskému se občas stane,že podlehne svodům kamarádů a dá jim na cestě z ranní směny přednost před manželkou. A to potkalo i mého znamého.

Opilý se vrátil domů.*Beruško moje,brouček se ti vrátil*,škytnul ve dveřích.V ruce kytku na usmířenou,sotva udržel balanc.
*Podívej,kytička*.
Žena změřila pohledem nejprve jeho,pak kytku a zasyčela*...Tomuhle koštěti říkáš kytička?,že se nestydíš*!

Rázně popadla z věšáku kabát a praštila dveřmi.A On sebou na postel.Chvílí se prospal,ale prudká rána od sousedu ho vymrštila z postele.
*Pět hodin,zaspal jsem*,proletělo mu hlavou.Vyběhl na dvůr, vlítl do kurníku a vylil si zlost na slepicích.
*Ven,potvory líný.To by se vám líbilo válet se za bílého dne na bidýlku*,hulákal a šťouchal do nich hráběmi.
Zděšené slepice kdákaly,protestovaly,ale On je nemilosrdně vyházel všechny ven a pospíchal do práce.

Ve vrátnici ho zadržel vrátný*Kampak,kampak?*...No,kam asi,už je šest!Odpověděl.Vrátný se rozchechtal a přátelsky ho poplácal po zádech.Běž domu chlapče,běž se vyspat.Ono sice je šest,ale večer.
Polilo ho horko.*Chudinky slepice!...a ta ostuda!*A taky byla.Doma i druhý den v práci.
Autor Jezinka001, 16.02.2009
Přečteno 871x
Tipy 2
Poslední tipující: Hloupá Květinka, hulahulahula
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kruta ironie osudu :D a pekne napsano :)

01.03.2009 16:58:00 | Patěnka

mazec... :-D chudinky slepicky ;-)

24.02.2009 14:24:00 | Darinka666

Moc s emi to líbí...:-) je to pěkně napsaný, no, přímo ze života;-)

21.02.2009 20:27:00 | hulahulahula

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí