Kachny, všude kachny….

Kachny, všude kachny….

Anotace: ...kriticky s úsměvem.

Gaga, gaga, gaga….slýcháte to také? Já ano a docela často. Stačí třeba jen zapnout televizi, projít kolem trafiky nebo kolem stolu v naší kuchyni. Gaga… Ne nevolejte Chocholouška, nebojte se, opravdu jsem se nezbláznila. To mě jen provokují všechny ty novinářské kachny, kterých jsou plné, v naší republice tak oblíbené, bulvární plátky.
Se zděšením občas náhodou přelétnu očima ty červeně zářící tučná písmena, která hlásají tak šokující a zaručeně pravdivé záležitosti, že mnozí zůstávají sedět s otevřenou pusou (v tom případě pozor na mouchy) a hned, ještě ten den, běží do trafiky aby si za tak mrzký peníz, jakým nepochybně osm korun českých za tak exkluzivní zprávy je, přečetli senzaci o Šinkorové či Bartošové a její drogové či jiné, avšak stejně šokující závislosti , o tom jak „na oprátce volal mámě“ nebo podobný srdce rvoucí příběh. A představte si tu pohromu když si fanynky Karla Gotta přečtou, že přišli o možnost vdát se za svého idola, protože jeho srdce ulovila jiná lovkyně. O té se mimochodem dozvíte snad cokoli- číslo jejích bot, jak Karla „uhnala“, velikost její podprsenky a to co bude mít zítra k večeři, což ona sama pravděpodobně ještě ani netuší. Nebo byste raději nějaký ten skandálek z dílny pana Paroubka? Poslužte si…
Český národ se nechává vtahovat do pochybných senzací a okouzlen strhujícími titulky důvěřuje. A tak se jen pousměji. Dávejte si pozor nebo vás ten Šíp zasáhne rychlostí Blesku a vy pak dodáte jen…Aha.
Autor seeeta, 26.03.2009
Přečteno 479x
Tipy 1
Poslední tipující: kikis
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jó ten brak, z toho ani rozum - barák, nepostavíš:-)

31.03.2009 18:22:00 | kikis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí