Je libo ignorant, nebo násilník?

Je libo ignorant, nebo násilník?

Anotace: Neděste se, je to jenom sranda, žertuju, žertuju:D

Jasně, jasně. Třást se každý večer při pomyšlení, že už za chvíli rozrazí dveře síla návratu vašeho maličko výbušného manžílka, a děsit se toho, co bude, až cukroušek zjistí, že je přesolená polívka, a nedej bože, aby měl ještě ke všemu náladu na ruskou ruletu... to asi není žádný med.
Ale co takový ignorant? Znáte to, celá ulice vám závidí toho fešáka v obleku, co celý den řídí podnik a večer má ještě energii bavit celou společnost na firemním večírku, jenže zatímco on vede živý a vtipný rozhovor s vlasatou kolegyní s dlouhýma opálenýma nohama, vy stojíte opodál, snažíte se opít ve snaze, že si vás třeba všimne, a svoje křivé bledé hůlčičky skrývate pod dlouhou sukní, která ještě víc zmenšuje vaši miniaturní postavu.
Znám pár lidí, konkrétně autorku toho fejetonu, kteří mají rádi pozornost, a nedostává-li se jim jejich dávka, propadají pocitu, že jsou zbyteční a nikdo je nemá rád. Než snášet neustálé pozdní příchody společensky oblíbeného podnikatele lemované oblakem dámského parfému, účtenkami z restaurací po kapsách a otiskem cizí rtěnky na límci, radši dotáhnu před oltář nájemného vraha. Pravda, taky občas chodí pozdě, nicméně když s omluvným úsměvem, šrámem na obličeji a cákanci krve na košili mizí ve sprše (pomilujeme se později miláčku, nejdřív mi ošetříš ty rány), aspoň člověk ví, že v takovém stavu se určitě nevrací od své sekretářky, protože pravděpodobně ani žádnou nemá. Co na tom, že bych mu každý večer musela spoutávat ruce za záda, kdyby ho náhodou v noci popadla chuť do něčeho živého zarazit nůž, a že by bylo nezbytné vyměnit veškeré nádobí a příbory v kuchyni za plastové, abych mohla pozvat naše známé na oběd bez toho, že by hrozilo rozemleté sklo ve vanilkovém pudinku a jehla na zašívání kuřat v nádivce. Ať se třeba vzteká, háže nožem do zdi, střílí z okna půdy, hlavně když bude v noci doma a ne u nějaké jiné, protože prostě chce a protože ví, že se v noci sama bojím, může mi klidně přiložit nůž na krk a vyhrožovat, že ještě jednou udělám nějakou blbost, tak se osobně stane mou vstupenkou do drzounského nebe, hlavně když mu druhý den budu stát za pozdrav, nazdar ty moje příšero, všechno v pohodě? Na dovolenou bysme jeli prchat před zákonem, a ne balit ženský, a vydělané prachy by určitě nevrážel do milenek, ale do kasičky KAUCE, kdyby zrušil společnou večeři, věděla bych, že někde někoho morduje a že není na večeři s nějakou jinou. Kdybych se ho zeptala, co celý den dělal, můžu si být jistá, že mě těmi nechutnými podrobnosti neunudí k smrti jako třeba ignorantský manžel podnikatel při popisu firemních transakcí, a navíc bych si mohla být jistá, že ani v období krize nepřijde o místo. Kdyby se dlouho nevracel domů, znamenalo by to, že ho zabásli, a ne že ode mě utekl. Kdyby na mě večer neměl chuť, znamenalo by to, že jsou mu na stopě, a ne že ztratil zájem.
Kdyby...
A víte co? Jdu si zastřílet...
Autor Grafomanická MIA, 29.03.2009
Přečteno 906x
Tipy 64
Poslední tipující: L., rosien, Sapphire, Zasr. romantik, Monica., Barčín, I.walk.Alone, čipetka, trhla.marketka, Isquieasuus, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

úplně super! Ať žijou vrazi!:D

20.02.2010 21:29:00 | trhla.marketka

:)

04.11.2009 23:20:00 | Nergal

Myslím, že by tě vrah svým vyprávění určitě neunudil. :-D

26.05.2009 15:27:00 | Tracy Beakerová

:-)

26.05.2009 06:52:00 | saddova

ST
Na DF jsem si řekl: "pročpak ta jemná dívenka shání nájemného vraha?" Už mně je to jasný... :-)

20.05.2009 12:37:00 | Aťan

Užasný xD Popravdě, já bych nechtěla radši ani jednoho.. :D

26.04.2009 19:57:00 | Mademoiselle S.

Asi se nikdy nevdám.

23.04.2009 20:32:00 | mašinka

sebereflexe ? :D

23.04.2009 09:55:00 | JR

Zajímavý pohled :-)

05.04.2009 19:17:00 | Štěpina G

Dobře smyšleno. kOukám, že máme podobné představy o manželství, tedy až na pár detailů, ale i tak. Supr fejtonisko!.-D

31.03.2009 17:54:00 | kikis

Tak tohle bylo trefné. A co takhle naopak?

30.03.2009 20:54:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

Tři slova: Živé, svižné, líbí:)

29.03.2009 20:20:00 | kryndy

to nemá chybu:D

29.03.2009 19:12:00 | rry-cussete

mazané =D

29.03.2009 18:01:00 | Alex Foster

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí