In vino veritas, v pivě je hovno

In vino veritas, v pivě je hovno

Anotace: Zase jedna prácička, kdy se vypisuju ze života...

Šla jsem do hospody. S lidmi, co mi jsou příjemní a s kterými se ráda směji. A smála jsem se i teď. Perly padaly, historka střídala historku, až přišla ta osudná, kterou otec vypráví rád, protože po ní vždycky vypadá jako frajer. Já ji nemám ráda, protože po ní vždycky vypadám jako největší debil. Dovedu si ze sebe dělat legraci, ale rodinné problémy a trapnosti mají zůstat uvnitř celku, co tvoří stát.
Vedle mě seděla nová kamarádka, asi neví čí je, protože se mě zastala, ale jedno malé mrknutí z otcovy strany a najednou mu dala za pravdu. A já tam seděla jako oukropeček. Otci chyběly už jen vavříny na hlavu a za jeho vítězoslavný úsměv na můj úkor by si zasloužil pár facek. Poslední kapkou byl jeho odchod na nulunulu.
Člověk, který mě nezná, nechápal, proč si nepřiznám, že otec je opravdu borec. Chtěla jsem to přejít. Nechtěla jsem si kazit konec pěkného večera. A najednou ten člověk řekl, že jsem "rozmazlenej fracek". Nevěřila jsem svým uším. Já? Vtip? Odpověděla jsem: "Cože?" Myslel, že nerozumím, tak to zopakoval a ne jednou. Ta slova se do mě zabodávaly jako nůž do srdce. Slzy začaly téct po tváři a nemohla jsem nic odpovědět. Tak jsem tam seděla a bulela a ještě víc se ztrapňovala. To už kamarádka pochopila a chytla mě za ruku. Byla jsem jí vděčná, ale bolest to nepřemohlo. Vlastně ji mám v sobě i teď, druhý den.
A proč mi to tak vadí? Proč to nemůžu překousnout?
Protože to v životě nemám lehký. Posledních pár měsíců jsem těsně před zhroucením z toho, jak na mě všechno padá. Neřeším problémy, které mají lidé v mém věku. Starám se o daleko víc věcí, než právě ten borec, ale já jsem přece jen "rozmazlenej fracek". Chybí mi objetí, možná trochu uznání a hlavně láska.

In vino veritas, v pivě je hovno... Tak proč to nemůžu přejít a musím se vypisovat?

Je to na mě už moc velký nápor...
Autor kryndy, 01.04.2009
Přečteno 548x
Tipy 6
Poslední tipující: excited, Lady Carmila, Grafomanická MIA, enigman
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tak prvně nesouhlasim s tim hovnem. Ale to je vedlejší, vím, jak to bylo nyšleno. Tuhle historku jsem slyšela i naživo... Je to drsný. Ale nevim, co ti an to poradit... Přenést se.. Ty víš, kde ta pravda je. A trapný pivaři budou vědět to hovno. Ale ty jsi ta chytrá.... Snad chápeš, co tím chci sdělit :-)

09.04.2009 14:24:00 | Liss Durman

Je to vypisovačka, to uznávám zlatíčko..ale neměj strach, ono to přejde, ted to bolí..já vím, ale ono to přejde, a jednoho krásného dne...musíš věřit, jinak se zcvokneš..

v pivě je hovno a když chlastaj debilové tak ještě tuplovaný..

04.04.2009 01:48:00 | Lady Carmila

Sice nevím, co tvůj tatík vykládal za rodinný pikantnosti, ale dovedu si představit, jak blbý kecy můžou někteří lidi mít. A ještě když si někdo přisadí... bóže, já bych se tím deptala další dva dny, a ty seš ve stavu napsat fejeton, tak hlavu vzhůru:) Je to hezký, i když na rodinnětragické téma

01.04.2009 17:28:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí