Škola základ života?

Škola základ života?

Anotace: Takový jeden fejetonek do školy. O dnešní mládeži.

Každý to zná, každý si tím prošel. To nekonečné sezení v lavicích na tvrdých nepohodlných židlích. Hodiny a hodiny poslouchání výkladů, psaní písemek, zkoušení,.. A čekání na vysvobozující zvonek signalizující vytouženu přestávku. Pořád dokola. Ano, škola, slovo, které mnohé žáky přivádí k šílenství a raději by dělali cokoli jiného, než tam chodili. ´Proč se učit?´ ´A k čemu mi jako tohle všecho bude?´ Otázky, se kterými se musejí učitelé potýkat téměř denně.

K čemu jsou vlastně potřeba znalosti? Vždyť stačí jen umět ovládat počítač, abychom se dostali na ICQ, Skype a jim podobné programy. A nesmíme si při tom zapomenout dát fotku na libimseti.cz, na xchat.cz atd., aby nás mohli ostatní ohodnotit známkou nebo nám napsat komentář, jak neuvěřitelně jsme „kůl, sexy, hustí,..! – jak chcete.. Pche, proč být chytrý, to není přece in. Teď letí nakupovat ve značkovém. Systém: nezáleží, co máš v hlavě, ale na hlavě, je preferován.

Je tu jedna věc, někomu tohle všechno stačí, ale někteří od života přece jen očekávají něco víc, ne?
Autor Mademoiselle S., 23.04.2009
Přečteno 2151x
Tipy 4
Poslední tipující: boruvka175, Bíša, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se to líbí...
A do školy chodím ráda, i když uznávám, že spousta věcí mi fakt k ničemu nebude:)

26.04.2009 12:24:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí