Ženy vs Muži

Ženy vs Muži

Anotace: o mužích a ženách

Asi to někdy zažila každá z nás. Bavíte se s klukem (nemusí to být partner, prostě zástupce opačného pohlaví), všechno probíhá bezproblémově… A on se vás najednou zeptá na něco, z čeho zrozpačitíte. Nebo zrudnete (to je můj případ), nebo dostanete menší nervový záchvat (i to byl můj případ). Je to otázka, na kterou odpovídat nechcete nebo neumíte…
Protože jsem expert na trapné situace, z vlastní zkušenosti jsem si sepsala pár dotazů, které mě vždycky přivedou do varu. Nebo způsobí to, že mám chuť tazatele nakopnout.

1)„Kolik vážíš?“
Co k tomu říct? Určitě se najdou holky, které s touto otázkou problém nemají (kdybych vážila padesát kilo, taky s úsměvem odpovím). Bohužel mezi ně nepatřím. Je to tak důležité, vědět tuhle informaci? Ani moji rodiče nevědí, kolik vážím, jediný člověk, který to ví přesně, je můj doktor. A to mi naprosto vyhovuje.
Horší než tahle otázka je ale reakce na to, že tázaná neodpoví. Je několik možností:
a)Kluk začne hádat. (Když hádá míň, je to projev toho, že vás vidí hubenější, nebo chce jen uklidnit vzedmuté emoce?) Nejvíc mi v paměti utkvěla poznámka: „O trochu víc, než pytel cementu, ne?“
b)Dál se po tom nepídí. (S žádným takovým jsem se ještě nesetkala.)
c)Začne ho zajímat, proč neodpovídáte. Dobere se obvykle k tomu, že máte komplex ze svojí postavy a protože on je vlastně tak trochu psycholog, rozebere váš problém od útlého dětství, kdy na vás děti pokřikovaly „čau brontosaure“ až k dospívání, kdy vám kluk řekl, že „máš sice dobrý prsa, ale ty pneumatiky bys mohla zhubnout“. Prostě vás přivede do deprese, i když to neměl v úmyslu.

2)”Jsi panna?“
K tomu není co dodat, pokud s ním bude dotyčná chtít spát, řekne mu to sama, no ne? Do té doby mi to přijde jako zbytečně položená otázka… Obzvlášť, když se ptá někdo, komu do toho absolutně nic není. A když se takhle zeptá kluk v počátku známosti (v mém případě to kdysi bylo na prvním rande), docela mě to odradí.


3)„Podvedls někdy svojí holku?“
Tuhle otázku jsem sem zařadila, přestože jí pokládá ona jemu. Považuju ji totiž za jednu z nejpitomějších, na které se můžeme my holky zeptat. Protože pokud odpověď zní „ano“, vlastně ji nechceme slyšet. A pokud on odpoví kladně, začneme o něm pochybovat. (I když já jsem asi nepoučitelná a stejně se vždycky zeptám. Naposled jsem se dozvěděla, že ano, ale že to bylo „protože ona pro mě nic neznamenala, tak jsem jí klidně podvedl, tobě bych to nikdy neudělal“. Což je sice krásně řečeno, ale v praxi…)
Autor terka.bary, 27.04.2009
Přečteno 717x
Tipy 2
Poslední tipující: Makoušek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemůžeš posuzovat všechny chlapy podle několika kusů. Ale pěkně napsáno... Měl bych k tomu jen dvě otázky. 1. Kolik vážíš? 2. Jsi panna? :-)

28.04.2009 20:55:00 | Eiffel

To se jako kluci fakt ptají, kolik holka váží?:D Panebože, mě jich sice pod rukama něco málo prošlo, ale jaktěživ se mě na to žádný nezeptal:D I když s mými čtyřiceti kily... :D

27.04.2009 18:55:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí