Výlet

Výlet

Byla první květnová sobota, počasí celkem příjemné, tak jsme se vydali do Kopřivnice na výstavu plastikových (ale i papírových) modelů.
Návštěva výstavy proběhla podle očekávání, ale hned vedle kulturního domu, kde se zmíněná kit show odehrávala má muzeum Tatra Kopřivnice. Bylo by škoda se tam nepodívat, já osobně tam naposledy byla před více než dvaceti lety.
Byla jsem velmi mile překvapená, jak je tam vše přehledné, upravené, čisté, vystavená auta naleštěná a hlavně mě velmi potěšilo, že je tam bezbariérová úprava. Prostě tam mysleli i na handicapované spoluobčany, kteří se ne vždy do těchto zařízení dostanou.
To mě udělalo velkou radost a z muzea jsem odcházela s příjemným pocitem, nejen z vystavených exponátů, ale hlavně proto, že by se tam bez problémů dostal jeden blízký mladý člověk na vozíčku.
Autor Jarka, 19.05.2009
Přečteno 723x
Tipy 1
Poslední tipující: Květka Š.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Květka Š - vím, znám to.My jsme se nemohli pořádně dostat z paneláku. Nájezd sice na schodech je, ale tak prudký, že tam vozík není možné vytlačit.... A jinak u nás máme muzeum v zámku bez bezbarierového přístupu. No a taky magistrát - sociální odbor rovněž - dvou patrová budova a vozíčkář se do ní prostě nedostane...

19.05.2009 16:27:00 | Jarka

Kéž by ty bezbariérové vstupy byly všude.Problémy s vozíkem máme i okolo paneláku.Dá se,ale někde jen oklikou...

19.05.2009 14:42:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí