Regulace strašebného

Regulace strašebného

Anotace: To pošlu na ministerstvo:D Však těm taky straší ve věži:D

Vážené ministerstvo spravedlnosti,
nebyla jsem si jistá, kam svůj dopis směřovat, proto se obracím na vás, ministerstvo spravedlnosti, jelikož žádám o spravedlnost. Jako předsedkyně duchařského odboru chci vyjádřit své pohoršení, které ve mně vyvolává zvyšování strašebného a regulace vydávání koncesních listin v duchařské činnosti.
Má spolužačka je už přes rok v Pánu. Kvůli novelám v duchařském zákoníku tak tak získala povolení ke strašící živnosti, a nyní nestíhá studovat zároveň s živými spolužáky, neboť díky zvýšenému strašebnému, které musí měsíčně odvádět, jsou její výdaje vyšší než příjmy a musí makat přesčasy. I mrtvý může podlehnout stresu a pracovní tísní, zvláště je-li mezi mrtvými nováček a strašení se teprve učí.
Připadá mi to od paničky vlády jako prachsprostý rasismus vůči duchům. Kde je nějaká úcta k zesnulým? Děti jsou sprosté, nevychované, mládež se toulá s kdekým a s kdečím po nocích, protože stát propouští duchy ze služby a lidé už na ně nevěří. Stávají se z nich bezbožní, ničeho se nevážící hulváti, a ano, za všechno může novela z roku 1990, kdy se začalo omezovat vydávání koncesovaných listin a byly zpřísněny podmínky, které už dnes většina duchů není schopná splňovat!
Žádám proto, aby ministerstvo můj návrh zvážilo a poslalo ke schválení do Poslanecké sněmovny (či kam).

Děkuji a jsem s pozdravem

Doc. duch. Estrogenová Mia
Autor Grafomanická MIA, 01.06.2009
Přečteno 609x
Tipy 26
Poslední tipující: Cizí neštěstí, Monica., Lili Holiday, Nergal, Keira Fey, Lilly Lightová, M.i.š.k.a., Kira Haulie, kikis, 5thelement, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Take se pripojim k tipu. Bylo to takove na odlehceni.. trosku prdle.. hmm mozna trosku vic :) Ale docela se mi to libilo, pobavilo..

02.11.2009 22:00:00 | Nergal

Hezké. Má to něco do sebe. Dávám tip.

14.08.2009 09:49:00 | Lilly Lightová

Připomnělo pohádky: Bubáci a hastrmani!:-D Hlavně že v té jejich době se řešil hlavně problém krádeží třešní, hrušek, švestek. Dnes by to také nebylo nenormální - pálí se všechno, ale je tu zmíněný problém těch, co to pálené pijí a učí to i kočky.-D
Vskutku strašidel, co se stále, i v dnešní době, živí svou původní živností, je sakra málo. Ach jo...

19.06.2009 18:40:00 | kikis

Jůů, konečně něco na odlehčení. :-)

14.06.2009 10:41:00 | Tracy Beakerová

A co teprve pronájmy míst k strašení, pojištění věčnosti a pokuty za nesprávné procházení stěnou.:-)

03.06.2009 16:19:00 | Lea Aura

Nápaditý ale trošku morbidní :D

01.06.2009 21:45:00 | batůžek na motorku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí