Politika očima 16-ctky

Politika očima 16-ctky

Anotace: ...amazonie...

Pohled na dnešní svět očima politiků dovádí mnohé z nás k zamyšlení. Vysvětlení biomasy? Globální "ochlazování" ? Stříbro,které se promění pro promluvení ve zlato? Ano,ano...

Nesmyslné hádky politiků jsou jen vizitkou českého národa. Finanční krize zasáhla jistě velmi rázně,ale v porovnání například nějakých primitivních národů kdesi v pralese? Amazonský kmen v Jižní Americe má ve vedení vždy 2 lovce,kteří zajišťují potravu pro celou jejich rodinu. Přirovnejme tedy tyto hlavní postavy k panu prezidentovi a panu premiérovi. Představme si,jak by pan prezident až 8 hodin lovil středně velkou opici pro svůj kmen,pan premiér by mu jí naháněl a společnými silami by ji usmrtili otráveným šípem. Nebo ministr zdravotnictví? Každý kmen má totiž svého "šamana",který dokáže léčit i otravu smrtícím jedem. Zkusme si alespoň na chvíli představit pana ministra v koženém oblečku,který sotva zakrývá to nejnutnější. Nechci politiky ani jejich slavnou vládu zahazovat kamsi za humna,ale copak to jde??
V Amazonii dochází v kmenu vždy k absolutní souhře,proč to nejde i tady? Snad proto,že se každý z nás dere za majetkem a předhání se ve větším počtu titulů. A Amazonie? Školy neexistují,peníze neexistují. Žijme zkrátka z toho krásného "mála" a až budeme nadávat,že se zase rozbila televize,mobil nebo mikrovlnka, vzpomeňmě si na lovce opic kdesi v Americe.
Autor klaki, 04.06.2009
Přečteno 493x
Tipy 6
Poslední tipující: Keira Fey, Radek.oslov.Šafárik, Bíša, Doki, Eiffel
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rikitan: chtěla jsem aby to spíše čtenáře vedlo k zamyšlení. jinak bylo to psané na koleni ve vlaku..

13.07.2009 18:09:00 | klaki

Ahoj. Líbí se mi přirovnání našich politiků s amazonským kmenem. Jenže to je tak asi všechno. Nevím proč, ale tvůj fejeton mi přijde mírně odbytý. Nápad by si zasloužil rozvést, v současné podobě je text moc krátký a to mu škodí.

12.07.2009 20:28:00 | Rikitan

tak to je moc povedené,..

07.07.2009 15:59:00 | Radek.oslov.Šafárik

to Bíša: to znamená co ? :)

19.06.2009 18:15:00 | klaki

Hmm...

18.06.2009 20:36:00 | Bíša

U politiky se lidé většinou pohádají, tys to uchopila naprosto bezvadně... představil jsem si všechny ty kravaťáky jak běhaj s klackama po lesích... :)

05.06.2009 08:15:00 | Doki

Ty ale ta představa ministra v koženém oblečku jež zakrývá jen to nejnutnější mě bude ještě dlouho strašit ze sna.

04.06.2009 16:05:00 | Eiffel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí