Plundrování optimizmu

Plundrování optimizmu

Anotace: Asi vyobjímám višeň!

Otevřu schránku a mám ji zaplněnou stupidní reklamou na šunty, které si nepřeji. Kdo platí ty vetřelce, kterými musím plnit svoji popelnici a pak za odvoz platit nehorázný poplatek, protože odpadu přibývá - hlavně z Německa! Už Áda přece chtěl kdysi zavést Českou kotlinu hnojem! Jak to bylo proti tomu, co se děje nyní, pořád ještě ohleduplné a přinejmenším ekologické.

Proč mi musí pošta donášet až domů výhodné nabídky na pojistky a různé zaručené výhry, když každý soudný člověk ví, že to pouze podvodníci mají snahu vytáhnout nám další prachy z kapes? Zásadně tyhle terna nečtu! neotevírám! a házím rovnou do popelnice!

Teď mi nejeden z Vás vyčte, že netřídím!

No, netřídím! protože vím, že tříděný a netříděný odpad se vyváží na stejnou skládku. Netuším, proč je tomu tak, ale domnívám se, že proto, aby se majitel skládky lépe uživil a mohl zaplatit školné svým dětem, jinak si to vysvětlit neumím. Někdo přece studovat musí a kam s tím přebujelým odpadem, že!
Němci si už poradili a zaváží nám republiku časovanou bombou! Zamořují soukromé pozemky podnikavých Harpagonů a dokonce se neštítí zavážet naše obce ani CHKO. Ale všechno špatné je pro něco dobré. Němci nám i tady demonstrují svojí důslednost a my jim můžeme závidět, jak mají odpad pečlivě vytříděný. Nejen tady máme, rozhodně a překotně co dohánět.

Proč nechodím k lékaři ani na preventivní prohlídky?

Protože mám oprávněnou obavu, že mě kvůli bodům bude medicinman posílat od čerta k ďáblu, jenom proto, aby si i jeho kolegové nahrabali bodíky, za které dostanou tolik potřebné korunky a navíc se mi budou snažit vnutit nějaké ty prášky nebo očkování proti všemu, hlavně však proti zdraví, protože už je prokázáno, co je očkování za svinstvo.

Všechny ty alergie, náhlé onemocnění jinak zdravých dětí (autismus, cukrovka, onemocnění jater, meningitida, hyperaktivita atd.) jsou důsledkem očkování, po aplikaci jedů do ještě vyvíjejících se organismů dětí na celém světě.

Hlavně, že se farmaceutický průmysl nestydatě napakuje!

Jen si vzpomeňte, jak to bylo s ptačí chřipkou. Epidemie nám hrozila do té doby, dokud se nevyprodaly zásoby očkovacích vakcín, kterým hrozila prošlá lhůta.
Češi jsou prý neukáznění a nechtějí se nechat očkovat, ani za nesmyslné pitomosti přibalené k vakcínám a taky nečtou časopisy od VZP, které na velmi kvalitním papíře vydává investigativní a neúplatný novinář Radek John.

Novodobým poznatkům o očkování se však doktoři brání, vždyť by přišli o sponzory!

Jestli nevěříte, tak se jich zeptejte, zdali by se dali očkovat a odpoví vám stejně jako ministr zdravotnictví David Rath, že rád vakcínu plnou jedů přenechá potřebnějším. Tak to je teda gól, politik který obdaroval imunitně oslabené důchodce.
Jestli nemáte odvahu se zeptat svého doktora, tak si přečtěte knížku o očkování „Problémy s očkováním“, kterou napsal americký lékař Randall Dr. Neustaedter nebo knížku od americké novinářky Lynne McTaggartové "Co Vám lékaři neřeknou".

Odborný lékař vás vyzve k návštěvě pod pohrůžkou vyloučení z evidence, protože za vaši návštěvu má body k proplacení, zatímco obvoďák má vystaráno držením vaši karty v evidenci a tak vaši absenci raději nezaregistruje ani po vašem ukončení pobytu na téhle planetě.

Výčtem věcí, které mě derou bych mohla pokračovat na dalších několik stránek, ale napsat nějaké pozitivum nedokážu?

Já vám nevím, ale zhola nic mě nenapadá!
Zatraceně, čím to asi bude?

Trvalo pouhých 10 let po založení Československé republiky, aby se vybudovalo školství a studentům se předalo jenom v Praze 6 000 míst k bydlení na kolejích a to se podržte, v menze jim zajistil stát celodenní stravu za 9 korun, nemajetní studenti navíc měli vše se slevou a to byl taky kapitalismus, ale taky podnikali podnikatelé, jakým byl švec Tomáš Baťa.

President Tomáš Garrigue Masaryk předal osobní dar studentům na výstavbu kolejí z vlastní kapsy ve výši 2 500 000, což byla více než-li polovina potřebných peněz na vybudování tehdejších kolejí v Praze.
Dneska si za to nepořídíte pomalu ani garsonku.

O dnešním presidentovi Klausovi akorát vím, že zprivatizoval majetek státu, že fandí ODS a své dvacetileté milence, ale jdou drby, že je to vlastně okázalý, zastírací manévr, protože profesor má raději klučiny, že jeho manželce ukradli šperky v hodnotě 4 000 000 a že jeho syn se živí ze školného, které činí za jednoho studenta 28 000 Kč za rok a že si s ním notuje bývalý premiér ČSSD Zeman, který si pochvaluje, že školné pro jeho dceru na tomto gymplu jsou pouhé 2 000 korun za měsíc. Kam zašantročil odkecaný socan a bývalý komanč zbylých 8 000?

Takovéhle a podobné hlášky musíme poslouchat od našich nynějších a minulých politiků, co pijí víno a káží vodu!

Divné počty prognostika, když víme, že školní rok má 10 měsíců. Zcela opomněl další nezbytné výdaje jako ubytování, stravu, ošacení a dopravu a o mimoškolním vyžití raději ani nemluvím.
No a co teprv, když má někdo dětí více, to by byla pro Zemana prognostika, vybrat třeba jedno dítě ze tří ke studiu a zbylé dvě poslat objímat stromy, ovšem pokud nám vůbec nějaké zbydou, protože to plundrování asi lesy nepřečkají. Vlastně studenti by si měli hledat při studiu práci, jenom mi není jasné, kde mají makat, když máme v republice z 10 000 000 obyvatel 1 000 000 nezaměstnaných.

Studovala jsem v sedmdesátých létech a nejde mi do hlavy, kde ty komunisti na to brali, že v té době nám k bezplatnému školství dokázali zaplatit kromě jiných bezplatných aktivit, třeba lyžařský výcvik v Tarách s týdenním pobytem na Roháčích.
Jak je možné, že v těch strašných časec totality, kdy nám prý podle dnešních Klausů, Topolánků, Zahradilů a dalších pravicových či levicových politiků, vládl zločinecký režim, nenašel se jediný student, který by neměl třeba výstroj na lyžování a tudíž nemohl se prázdninového pobytu na horách z finančních důvodů zúčastnit?

A tak si musím položit otázku:"Nedostali jsme se náhodou z totality vlády jedné strany do ještě horší totality vlády peněz a všehoschopných zločinců?"

Rozhodně si nepamatuji takovou obludnost, že by si v socialismu někdo pěstoval doma v akvárku žraloka a ve voliéře žraloka!
Jenomže i v demokracii je potřeba se zbavit nepohodlných nepřátel a konkurentů a tohle je dokonalá likvidace bez důkazů, končící v útrobách predátorů.
Jestli tyhle záhady nebudou v nás samotných, protože nemám zdání, jak vybírala bych si svého presidenta, kterého stejně nemám právo volit a volit politiky, kteří zvolili si Klause, rozhodně nechci.

Nezbývá nám, než-li hledat v čase a doufat, že dějiny se zopakují jako pokaždé v historii a my budeme mít zase presidenta, jakým byl tatíček národa Masaryk a k podnikání dostanou se machři jakým byl Tomáš Baťa.

Teď mě napadá, že oba byli Tomášové a oba pocházeli z Moravy, no a na Moravě dodneška udržují se tradice a dbá se na poctivou práci, protože kvalitní vínečko a slivovička ošidit se nedá.

Jenom se obávám, aby jim ty vinice nevyfoukl Zgarba, Japončíci tam nepostavili další automobilku, do které bude potřeba hora energie uhlí z pod našich vesnic.

To by se nám taky mohlo stát,že budeme se povalovat v jeskyních z hlušiny, kousat ojeté pneumatiky, které vydatně zapijeme vyjetým olejem a pak se z toho pěkně pomějem.
Autor Anny, 10.11.2005
Přečteno 770x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Liek neexistuje.
Kiež by sme žili ako divé svine a držali sa jednoduchých zákonov prírody. Veď čo človek potrebuje?
Strechu nad hlavou, lásku a najesť sa.
Všetkého moc škodí - aj peňazí.

Dneska sa už aj ministri začínajú plašiť a začínajú tvrdit, že je to vina peňazí. Za všetko vraj možu peniaze.
Všetko rozfofrovali a v zadĺženom štátě ťažko sa vládne. Už dávno nám vládne cudzina, ktorej sme dobrí iba ako smetištie.

26.02.2006 11:58:00 | Anny

S komunistami, to dúfam, nemyslíš vážne.
Veď oni si len presúvali imaginárne peniaze.
Keby to ešte chvíľu takto išlo,tak za chvíľu by sme žili
ako divé svine.Za par rokov by sa všetko zrútilo.
Všetci vieme ,alebo aspoň tušíme ,kto si čo nahrabal,
a kto hrabe aj teraz. Nechaj to tak.To je rozprava
na veľmi dlho. A ak máš nejaký liek ,tak povedz.

24.01.2006 11:17:00 | džemo

Co dodat...? Dobře a bohužel pravdivě sepsané...

29.11.2005 11:11:00 | Raymond

Cecilko, o tom chci s Váma pohovořit. Proto sním o MAXILITERU, mám toho tolik k chtění, ale nevím, jak nejlépe to napsat. Nenutím se do psaní, myslím, že uzraje to po našem předvánočním sezení.
Měj se zatím hezky a moc se na Tebe těším, Ty naše květinková vílo.

14.11.2005 15:35:00 | Anny

Tleskám... napsala jsi ty pocity náramně...
Přemýšlím, proč to tak je...
možná jsme všichni trochu víc líní a pohodlní,
trochu víc na své pohodlí zahledění,
víc mluvíme o ostatních a málo spolu...
proto ani naše děti s námi nesedají k jedinému stolu... možná chceme lačně vidět jen horší a horší věci (přestože toužíme po čisté lásce přeci!)...

Ale dokážem se ještě za ruce vzít
a svojí oázu štěstí ve světě vytvořit!!!

13.11.2005 18:23:00 | Cecilka

A honem napiš něco zamilovaného, Aničko, aspoň maličko...Píchla si do makrosvěta a já si tvořím můj malý mikrosvět, neboť vše co píšeš je pravda a já tomu všemu přestávám rozumět..ahojky..

11.11.2005 14:52:00 | Hančí

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí