Vejce a já nebo třeba i Vy aneb Malíčkování

Vejce a já nebo třeba i Vy aneb Malíčkování

Anotace: Kdo v životě nedostal vejcem do lebky nepochopí. Poproste své známé, ale pozor na sádrové podkladky. Betty MacDonaldová promine, že jsem užil část názvu jejího famozního románu.

Vejce a já nebo třeba i Vy aneb co je nového v Malíčkově

Na první realné základní škole pro nadané děti čas letí jako voda a přišel čas na volbu studentské samosprávy.
Je historicky danou skutečností, že o moc nad školou bojují dvě skupiny malíčků.
První si říkají ,,Blue Vogel“ a v jejich čele stojí poněkud pomalý a snad i trochu hloupý a prázdný Mirek Lipánek.
V opozici k němu a jeho partaji stojí stejně hloupý, ale o dost rychlejší Jirka Votroubek v čele partaje s názvem ,,Oranž Flovers“.
O co je Mirek vyšší o to je Jirka tlusčí, ale jak se žije studentům je v celku nezajímá, mají jen plnou pusu prázdných frází.
No prostě jeden za dvacet a druhý bez dvouch za dvaadvacet.
Tady by se dalo skončit, kdyba celou volbu nenarušil pro Malíčkov šokující incident.
Vše se semlelo během jednoho teplého podvečera. Mirek v rámci své předvolební pouti po škole došel až na školní hřiště. Tam si zahrál se studentíky kuličky a ve chvíli, kdy upocený jako prase opouštět školní pozemek byl napaden hordou neznámých výrostků.
Byl zasažen několika vejci, která díky bohu nebyla vařená na tvrdo a možná dokonce i kamenem nebo snad oblázkem a možná i pískovcem.
Těžko říci ten kus horniny se ztratil a nikdy už se nedovíme cože to Mirka potrefilo.
Mirek se nechal ošetřit, vyfotit do školních novin a pak jako pravý hrdina zmizel.
Na okamžik se v celém Malíčkově rozhostilo šokované ticho. Dokud na politické naboby létají vejce tak v podstatě o nic nejde, ale kámen to je trochu jiná káva.
Někteří začali mektat blbosti o tom, že teď už se po politicích asi začne střílet z praku nebo dokonce kuličkové pistole.
Komparsisté ze strany ,,Blue Vogel“ obvinili Jirku Votroubka. Ten vše plameně popíral a šaškárnu završili nezmámí výrostci.
Přišli do ředitelny a přiznali se k vrhání vajec.
Vejce ano, ale kameny ne.
Oblázky ne.
Pískovce ne.
Jen vejce syrová nebo vařená na měkko.
Ti nezbední hoši se nechali na práci nejmout nezmámou osobou v černých brýlích s nalepenými vousy a tričkem se znakem ,,Blue Vogel“.
Chlapci za vržení vajec měli být odměněni.
Mrzkou mzdu za strašlivé dílo tvořila trochu potrhaná síť na volejbal a starý balon.
Zadavatel je, ale podvedl síť neměla ani jednu díru a meruna byla píchnutá a tak se rozhodli promluvit.
Ředitel je na vahách vždyť jsou to jen hloupí kluci, které někdo neobyčejně rafinovaně svedl.
Vždyť si nalepil vousy a vzal ty brýle, kdo jiný než ďábelsky rafinovaný člověk by to dokázal vymyslet. Ještě, že si zapoměl sundat to tričko teď je jasné kam vedou stopy.
Někam do strany ,,Blue Vogel“.
Teď je tedy vše jasné.
Hnusná provokace a na scénu vystupuje ten, který vše zařídí.
Pravá i levá ruka a dokonce i mozek Mirka Lipánka mocný Marek Malík.
On vše elegantně urovná a tak se nad aférou zavřela voda.
Najednou už nikoho nezajímá a milosrdný prach dokonale zametl všechny stopy, ale přesto nejednomu ze studentů vrtá v hlavě otázka: ,,Proč létala vejce a možná i kameny“?
Přitom odpověď je úplně prostá a jednoduchá.
Nebyla za tím politika, ale ten nejprostší a nejkrásnější cit jehož je malíček schopen.
I když to vypadá divně i za letícím vejcem na hřišti byla láska.
Láska čistá a hluboká.
Láska plná zášti a žárlivosti jako ve starořecké tragédii.
No prostě láska jako noha.
Asi Vám vrtá v hlavě, kdo koho vlastně tak moc miluje, že si kvůli tomu nalepil vousy a šel si najmout vrhače vajec a kamení.
Jednoduchá otázka, ale složitá odpověď.
Ta je totiž ukryta v samotném Mirkovi Lipánkovi.
On za to prostě nemůže, ale i přes svojí nízkou inteligenci je neodolatelný. Každý, kdo se k němu přiblíží ho musí milovat.
Mirka Lipánka miluje jeho odvržená manželka.
Láskou k němu plane i jeho současná první favoritka a milenka.
A svůdného super chlapa s gulami na správném místě miluje i jeho druhé já všemocný Marek Malík.
Kdo byl ten tajemný vousáč v tričku s řernými brýlemi na očích si domyslete sami pokud toho po posledním jednání studentského parlamentu na první realné základní škole pro nadané děti v Malíčkově budete schopni.
Vše je jinak volby nebudou a vejce je definitivně zapomenuto.
AŤ ŽIJE MIREK.
AŤ ŽIJE JIRKA.
AŤ ŽIJÍ PADLÍ SOVĚTŠTÍ VOJÁCI.
Autor Tanula, 15.09.2009
Přečteno 350x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí