Kritik všedního života

Kritik všedního života

Anotace: Společnost nás hodnotí každou minutu. Podle čeho?

Každý každého denně hodnotí. Jdeme po ulici a uvidíme fakt dost hustě oblečeného člověka. Okamžitě začneme hodnotit. A také zařazujeme do pomyslných žebříčků. Jo, je to sranda, ještě lépe ve dvou. Víte ale, co se hodnotí nejčastěji?

No, věřte nevěřte, u všech je to stejný. Jako první se všichni rozhodně podíváte na zadek. Joo, je to tak, zadek je prostě místo, kde oči kritika spočinou jako první. Často slýcháme: „To je ale kus, ten je ale krásnej,“ a dál a dál. Jenže to se bohužel nevyjadřují o celém člověku, jen o té jedné části.

Dále jsou to nohy. Pokud dívku zdobí minisukně, ze které vykukují sýrově bílé nohy, strčí si radši kritik prst do krku. Opálené nožky jsou mnohem lepší. Ženské kritičky většinou posuzují posazení kalhot na hýždích kde platí, že čím níže, tím lépe.

Chůze je taky velice důležitá. Naprosto OUT je mamutí tlapa, těžkopádná chůze doplněná rozpjetím rukou, stejně jako usedlík, což je chůze prkenně rovná. Volný styl chůze je nudný, ale když chodíte po rukou, určitě zaujmete nejvíce lidí.

Vlasy. Často řečené jako nejkrásnější a nejpřitažlivější část těla. Blbost!! Komu by se líbil pohled na zmaštěné, lupami a breberkami prožrané vlasy? Tuny gelu nebo vlasového laku, při kterém vás každé prohrábnutí hlavy stojí jedno řezné zranění ruky, jsou pro někoho přitažlivé …. zdálky.

Ptáte-li se, kde je posuzování oblečení, zklamu Vás. Vše výše uvedené faktory totiž kritika natolik znechutí, že už se k oblečení nedostane. Proto si nedělejte hlavu s výběrem oblečení, většinou si ho nikdo ani nevšimne.
Autor Zuz, 08.12.2009
Přečteno 633x
Tipy 7
Poslední tipující: Ariella13, j.c.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příjemně jsi mě poučila, jak se dívat, eventuelně hodnotit mladé dívky. Já totiž se dívám spíše na pokročilejší ročníky a chůzi hodnotím zda má či nemá francouzské hole.. :o)
Jiří senior

09.12.2009 17:33:00 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí