Nemoc zvaná mobílie

Nemoc zvaná mobílie

Anotace: Mobil mé pokušení...

Mobilní telefon, automobil - mobilní svět... Nemoc zvaná Mobílie!
Překvapilo vás to? Měla jsem se snad zaměřit pouze na jednu jedinou věc a naprosto opominout přímou podstatu tohoto problému?!
Člověk, jenž se jeví jako provozovatel těchto nástrojů, je s největší pravděpodobností alespoň mobilní fanda. Horší je to s jejich majiteli.
Jedinci s nižším IQ se nazývají "debilové", lidé nakaženi mobílií - "mobilové".
A jak se takovéto onemocnění pozná navenek?
Nutkáním mačkat a ohmatávat telefoní tlačítka a to i v době nepřítomnosti druhé osoby na síti. Přehnaným leštěním automobilu a výroky typu: "Je to můj brouček", "prdelka", "květinka", "manžel" - Ano, i to se může v pokročilém stádiu mobílie stát! Zapomeneme na své partnery a užíváme si pouze se svým mobilním zařízením, což je naprosto proti přírodě!
Ekologové mají plnou hlavu chráněných druhů rostlinek, ale to, že lidstvo následkem této choroby upadá, to už nikoho nezajímá! Pak - světe div se, že jsou ordinace sexuologů a manželské poradny plné k prasknutí, když si jeden z parnerů začne užívat se svým mobilem. A řeknu vám, kdo jim propadne, a okusí jejich kouzlo, jen málokdy se z něj vymaní.
Naštěstí je tu vždy naděje, že se pán či paní nakažení touto nemocí do reálného světa vrátí. Životnost jejich miláčků totiž není věčná. Pokud však chcete zamezit dalším komplikacím, musíte dohlédnout na to, aby neměli jiné tajné zásoby z řad mobilů...
Nemoc zvaná Mobílie nyní útočí i v tom nejrannějším věku. Své děti neuchráníte ani vlastní hrudí, natož pak reklamě vyhlášeným přípravkem, který údajně posiluje imunitu!
Na tuto nemoc není lék, a proto, se musíte smířit s tím, že váš syn či dcera budou jen další obětí mobilové mánie.
Autor Bitter Beauty, 20.02.2010
Přečteno 748x
Tipy 2
Poslední tipující: hatlapatla
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí