Empatický muž a kravské vemeno-pokračování

Empatický muž a kravské vemeno-pokračování

Anotace: když ženská prudí, pozn. nejsem feministka

Sbírka: Mnau

V předchozím tematicky příbuzném odstavci jsem se zamýšlela nad tím, proč se žena tolik soustředí na svého muže. Místo aby si hleděla svého, má uši jako radary nastražené na jakýkoliv náznak nesouladu. Proč se neustále v citech rýpe?
Už vím odpověď. Protože chce vytvořit a pečovat o naprosto dokonalé, jasné a přátelské prostředí. Takové chování je prej naprosto přirozené a vychází z biologické podstat ženy.
Muž a žena jsou do sebe zamilovaní zhruba dva roky, tedy dobu, kdy lze počít, porodit a nechat trošku odrůst nového člověka. Do drobečka žena vkládá veškerou péči. Svoje radary má v pohotovosti, jestli jedinec nepláče nebo mu něco nechybí.
V bezdětných párech je tato ženina potřeba přiskřípnutá, ale mnohdy pomůže jako ventil psík v oblečku, či jiný živočich, vhodný k nošení a tulení. (Kočky, ptáci i obojživelníci k tomu vhodní nejsou. Těch druhým jmenovaným není příjemný pevný stisk, může jim vyrazit dech. Nejlépe přicházejí v úvahu psi malých plemen. Vcelku vzato všichni psovití milují lidskou péči a lásku.)
Takže, milá ženo, pokud se na svého vyvoleného přespříliš soustředíš ba dokonce ho zbytečně řešíš, je jediné východisko. Pořiďte si dítě. Jestli prcka nechceš, ventiluj mateřské pudy jinak. Choď pomáhat do útulku, ať už lidského nebo zvířecího.
Všude kolem nás je láska žalostně moc potřeba.
Autor Jiřina Švéda, 30.04.2010
Přečteno 532x
Tipy 2
Poslední tipující: Unyle Pěl, enigman
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

páč nic neřeší

03.05.2010 10:05:00 | Jiřina Švéda

líbí

muž? ten je v poho:)

03.05.2010 10:04:00 | Jiřina Švéda

líbí

a co muž?...

30.04.2010 21:19:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí