cestou do práce na lístku

cestou do práce na lístku

Anotace: a teď se bojím..

v řadě stěračů za sebou lístek a já byl zvědavej. zvědavost je strašná a minete první a druhý stěrač, a proč by jste o nějakou blbinu nemoh být kratší a ušetřen. no v polovině stěračů naší ulice jsem neodolal a lísteček ukrad a čučím.


čučím na slova pro mimozemšťana a vybavil se mi skvělý film s antony hopkinsem Srdce v Atlantidě / Hearts in Atlantis, kde hlavný hrdina upozorňuje malého přítele na lístečky vylepené po sloupech od černých zlých pánů... a tak čtu ty slova zlých pánů a snad ani tak nemusej být zlý. proč by taky mimozemšťan musel být hned zlý? i když na druhou stranu, při pohledu na naši civilizaci bych být mimoněm z mimoňova byl bych asi hodně zlej. a za plot a zastřešit. ale tenhle lísteček začínajíc prvním slovem - hammer - znám auto, znám hudebníka a možná to pečou spolu, a pak ještě tak třicet dalších slov ze kterých ještě rozumím slovu „neutral” a „kumšt” a pak už ničemu. a slova - snad jsou to ještě slova jako - dubster, armaggedon, staring, vego, microdave, industry, skenky. a jen blesky na něm určitě pro mě, že jsem ho ukrad tomu stěrači a pak dvoubarevné kruhy.

a tak mě děsí, jak jsem se nachomejtl, dotknul nějakého tajného společenstva a snad jsem tolik neudělal a snad to přežiju. držte mi palce.
Autor slavekmiloslav, 07.06.2010
Přečteno 318x
Tipy 1
Poslední tipující: Divoženka1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy si připadám jak mimozemšťan v této zemi,naštěstí to říká i má kamarádka tak jsem ráda ,že nejsem sama dva mimozemšťané je lepší než jeden,a toto se mi pěkně četlo :-)jen některým slovům jsem nerozuměla :-)))

08.06.2010 07:40:00 | Divoženka1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí