Brácha za všechny prachy

Brácha za všechny prachy

Anotace: Proč mě můj tříletý bratříček nemá rád?... On má rád jenom maminku. Ale díky za něho, je to roztomilý chlapec:D

Každý máme nějaké problémy, samozřejmě i můj tříletý bratříček. Jmenuje se Petřík a jeho jeden velký problém jsem já. Příjdu k němu, sednu si vedle něho a hezky ho pozdravím. Místo kladné odpovědi mi Peťa vynadá jeho nedokonalou Češtinou: „Jdi pryč od mojí silničky!“ Šlápla jsem mu totiž na koberec se silnicemi. Tak se teda zvednu a jdu do kuchyně, jelikož máme byt 1 + 1 tak se pořád dívám po zemi, abych mu nerozšlápla nějakou hračku. Sednu si na gauč a z nudy vezmu do ruky žlutý bagr. Po chvíli doběhne Peťa a začne brečet, protože bagr byl umístěný jinak než předtím. „Maminko, Šárina dala bagrovi lžicu nahoru…áááááá“ Nechápu, jak si toho v tom bordelu mohl všimnout. Do toho mamku přemlouvá: „Vyžeň ju, no honem ju vyžeň. Ona je na mě zlá.“ Sotva dojedu domů z intru…už by mě nejrači hnal zase pryč. Já jsem na něho totiž zlá, i když spím. Je půl osmé ráno, je sobota a Petřík u mojí postele a křičí: „Stávej, honem stávej!“ Ztěžka otevřu oko a zjistím, že je ještě noc. „Peťo, vždyť je moc brzo.“ Podívám se na něho a on mi máří přímo pod rypák devítkou. Když vidí, že ho neposlouchám, naštve se, pak se rozbrečí a křičí: „Ona je na mě zlá.“ Jednou vzal takovou tu pistolu, co z ní lítají ty tyčky, co se třeba přilepí na okno. Odkryl mi peřinu, vystřelil a ta tyčka mi zůstala přilepená na zadku.
Ale ne, že by mě pořád od sebe odháněl, umí být i hodný…hlavně, když mu něco donesu. Kolikrát zamnou dojde a řekne, že mě má rád. Ale je fakt, že je protivný na všechny. Na sousedku vyplazuje jazyk a říká jí, že je čarodějnica. O jedné paní na koupališti se vyjádřil jako o tučňákovi a jindy jsem s ním stála ve frontě v obchodě a on si nahlas stěžuje: „Ten pán strašně smrdí, no fuj, ať jde pryč.“
Snad z toho časem vyroste. Ale když bych ho měla srovnat s mým nevlastním bratrem, se kterým díkybohu nebydlím a kterému je 6 let, tak je Petřík zlaté děcko. Tomu šestiletému se vyhýbám velkým obloukem, bojím se ho, i když je o 11 let mladší. Ten by snad zmlátil i Chucka Norrise.
Autor Caprica, 21.06.2010
Přečteno 503x
Tipy 3
Poslední tipující: kuskus pruhovaná, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

volná výchova, která přeleze rodičém jednou nehezky přes hlavu

22.06.2010 01:53:00 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí