duchové díl 1 série 1

duchové díl 1 série 1

Anotace: duchové....někdo říká že jsou někdo že zas ne.kdo si myslí že jsou tak si je přetstavuje jinak já zas takhle....

silvestr!!!zakřičel někdo ze skupiny lidí.dvě děti měly ospalé oči.není divu je dvnáct hodin.na náštěvě byli sousedí.arnold ruberiant a kluk tomáš ruberiant.pak tam byla tomášovo máma veronika.ohŇostroj byl suprovej. byl úplně suprovej.
tak už jsme doma.spát řekla máma.ale mě je dneska patnáct!máma k němu popošla blíž a mluvila potichu.tak di k němu než usne.ju?když usnul jeho bratr michal tak lukáš právný jeho starší bratr vyšel z pokoje ven.bavili se.najednou máma lena po chvíli řekla,jdi spát jsou 2 hodiny ráno.jelikoš byl lukáš ospalý lehnout si šel.řekl ahoj a šel.měl sen, zvláštní sen....
máš schopnost si přemožitel opakoval krasný dívčí hlas.a než se probudil stačil hlas říct ....duchů...haaachhh.heknul si když se prubudil to byl sen nebo pravda??přemýšlel.když se vzpomatoval šel si dát snídani.vlezl do kuchyně a na lince byl srašný bordel ze včera.udělal si cereálie.jedl a všiml si tomáš je venku.šel tedy ven.zavolal na něj,tome!tomáš přišel zaním.víš,tome mluvil k tobe někdy ve snu krásný ženský hlas.to víš.odpověděl tomáš.já mam ve snu taky sexy ženský.lukáš srandovně zakoulil očima.ale lukášovy zase zvážněl obličej a řekl nemyslim to takhle!nějaký andělský hlas.ted už i tomášovy ztvrdnul obličej.a co řikal.že jsem přemožitel duchů.co to znamená?tochci právě zjistit.....
Autor domistom, 01.07.2010
Přečteno 511x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí