duchové díl 2 série 1

duchové díl 2 série 1

Anotace: mam čas ještě na jeden díl.kdo si myslí že nejsou at to kidne nečtou.andelský hlas.a co říkal?......

že jsem přemožitel duchů.co to znamená.to právě chci zjistit.a co já stím?no jesti bys mi nemohl pomoc.poradím ti.jdi do knihovny.no jo.že mi to nenapadlo?asi ne odpovědel tomáš.to nebylo na tebe.řekl lukáš.tak já du musím to říct mámě a razím.jo tak cau.řekl tomáš.mami jdu naproti přes ulici do knihovny.napsal sms.hledal už 5 hodin.začalo se stmívat a řekl tady maj snad knížky petra pana v knihách pro dospělí.najednou viděl knížku o ztarých pohádkových pověstí.knížku vzal,našel si kapitolu o duchach a četl:byl jednou jeden duch který zemřel auto nehodou.říkáse že od té doby jako duch každého opilého řidiče........a spoustu jiných povídek a až v té poslední nejstarší povídce byla zmínka o neakém přemožiteli duchů.zahání a pokouší se je zabít.konečně našel to co chtěl.šel domů a najednou jezdicí prázdné auto ne bo se mi to jenom zdálo.pomyslel lukáš.nezdálo řekl a běžel na jednou auto nabouralo.lidi křičeli.když lukáš doběhl.pořádně se kouknul na auto.bylo ve stínu takže byl vidět obrys ducha.uaaacchhh.povzdychl si.to je on.utíkal k němu.najednou duch vzal sprej a na vrak auta vystříkal slovo:zemřeš.hm aha duchové nemluví.řekl výsmněšně lukáš.a kopnul.ale doprázdna.duchem kopanec prošel.co?duch odpověděl strčením na zem.ohhh.tak to sis začal.lukáš se pořadně se nadechl a dal mu pěstí do hlavy.navzájem se poštuchovali aš duch podkopl nohy lukášovy.najednou si vzpoměl na možnost odvolání ducha.lukáš se zvedl kopl do ducha takovou silou že na chvíli proletěl zdí.lukáš kopl do domu aby mohl kouskem cihli udělat kruh.duch se vrátil ale to už lukáš začal odvolávat.odvolávam tě duchu,odvolávam tě duchu.jau máš ochrnej kruch.uslišel lukáš tiše a hodně těžce srozumitelně.oddvolám tě duchu a at už tu nejsi!uf.už tu neni.pomyslel lukáš a zároven vstal.když přišel domů tak tam stálo auto policie.stalo se něco pane.jak se jmenuješ člověče.zeptal se lukáše.lukáš právný.odpověděl.pojd se mnou.paní právná je todle váš syn?ano.to je on. rušíme to chlapi.kde si byl?!v knihovně.6hodin!!týden zarach na počítač a na ven.mamiii.bez komantáře.allee.pokoušel se lukáš.nech toho nebo ještě přidám!lukáš se podíval do okna a viděl na stole večeři.du si sníst večeři.nezapomen si jí ohřát.řekla máma.lukáš když si ohřával večeři tak se zamyslel.co když mě bude svět v tom týdnu potřebovat?co potom udělam???
Autor domistom, 01.07.2010
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí