jezevčík a testosteron

jezevčík a testosteron

Anotace: z cyklu jezevčí postřehy

Sbírka: jezevčík paraplegik

jezevčík a testosteron

asi je opravdu ta krize, jak o ní kdekdo hovoří a bedna se může přetrhnout. docela mě pobavilo, jak ta krize působí na lidi a jejich testosteron. tedy přesněji na muže, neboli chlapy, jak chcete. poslouchal jsem jednu vědeckou debatu a chechtal se jako blázen.
věděli jste, že chlap, když nemá peníze, - tady ta krize - klesá mu testosteron? a pak když se ožení a když se mu narodí dítě a když se stane šéfem. krize může za to, že chlapi mají méně bokovek, i když na ně peníze vlastně mají, ale skutečnost, že neprosperují, jak se patří postačuje.
a srandovní taky je, že pokud podřízený má zálusk na šéfovo místo, tak mu stoupá testosteron až k nebesům až do chvíle, než ten šéfův flek dostane. no není to sranda? a tak jen musí chtít výš a výš až do chvíle, než ho to porazí. :)
a taky ženy si je vybírají podle svých dnů plodnosti. když jsou připraveny počít, tak koukaj na chlapy, co se zrovínka touží stát šéfem, a pak, když jsou v klidu, chtějí zas „pouze“ ty šéfy. no není to sranda?
no ještě, že se to netýká jezevčíků. my máme chuť pořád. jen s těmi našimi jezevčicemi je potíž.
Autor slavekmiloslav, 02.08.2010
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí