Zahradník

Zahradník

Anotace: ... jsem tolerantní manželka, ale někdy ...

Máme doma hodně květin… manžel mi je kupuje často, protože květiny miluju… mám ráda především řezané ve váze… ale protože je můj muž i spořílek, občas koupí i květinu v květináči… a pak jí věnuje patřičnou péči, protože pod mýma rukama květy hynou - jako on…takže s láskou opečovává porost a květiny pod jeho hnojícími nájezdy řádně bují … a tohle bujení představuje pro něho velký problém, protože byt máme malý …a tak se často plíží bytem s nůžkami, schovanými za zády – dělám, že to nevidím … protože jako manželkám, tak i květinám je třeba přistříhnout občas křidýlka, rozevláté odnože je třeba upravit do vzhledného tvaru a nebo jim jen ostříhat listy, aby se omladila … vysvětlit mu, že takovým zásahům odolává /ne-li přímo vyžaduje/ jen část pokojových květin, to už je nad mé síly… takže benjamínky máme ve skvělé kondici, zatímco ostatní živoří a postupně hynou … ale zase je důvod k tomu, opatřit si nové a zelenější druhy, vypěstované pod dohledem zkušených zahradníků … často se mi stává, že v odpadkovém koši objevím zbytky ostříhaných větviček a už to ani nekomentuji … jen minulý týden už jsem to nevydržela … zkrátka jsem nepochopila, proč jsem objevila i větvičku z umělé kytky, kterou mám v koupelně … možná ji pohnojil a zdálo se mu, že se nějak rozkošatila …
Autor nejsembásník, 04.08.2010
Přečteno 493x
Tipy 18
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Bíša, Písklátko, kuskus pruhovaná, Kars, Dota Slunská, divoska_jaja, Květka Š., Lucie Teru
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...byla jsem si pro Kluka v Řitce...na mém bývalém záhonu s kytkama byl asi metr vysoký plevel a měl u sebe tyčku na rajčata, aby se mu dařilo. Pnoucí květiny se pnuly po zemi...No, jo...Staré kozly, nové kousky nenaučíš...;-))

05.08.2010 18:30:00 | kuskus pruhovaná

Jojo, některé umělé kytky vypadají docela živě, já takhle zalévala kytky bráchovi a taky jsem mu málem zalila i ty umělé - kytka jako kytka. :o)

04.08.2010 15:29:00 | divoska_jaja

..no jo,pochop ho..
když už měl ty nůžky v ruce.
Tak si stříh.

04.08.2010 14:17:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí