Báječná večeře

Báječná večeře

Anotace: Můj muž nesnáší dielery ...

Můj manžel zastává názor, že když si potřebuji něco koupit, zajdu si do prodejny a v klidu vyberu …

asertivita mu nic neříká, takže prodejcům různých telefonních sítí i levnější elektřiny zabouchává dveře před nosem… /nutno dodat, že i Jehovistům/ …
Denně odolávám telefonickým nabídkám na výhru v podobě zájezdu, či dokonce skvělé dovolené, jen pokud budu tak laskavá a ve svém obývacím pokoji uspořádám hodinový sedánek v podobě předvádění různých velmi užitečných předmětů …
Snažím se odradit i telefonistky, které mě vydírají tím, že osoba, která mě doporučila, nedostane kýžený dárek a nebude mít možnost si koupit levnější spotřebič … mají smůlu všichni mí známí, neměli mě nahlašovat, protože dobře všichni vědí, že u nás těmto prodejcům pšenka nepokvete…

Přesto se občas stane … zkrátka JÁ neodolám nabídkám v televizních reklamách a výhodný domácí spotřebič, či velmi potřebný předmět objednám … a právě proto mi taky pořád někdo volá ;-) …
většinou všechny takto získané věci obratem vracíme … nebo po krátké, či velmi krátké době vyhazujeme - pro jejich „ nefunkčnost“ či odlomení, poškození atp….

tak se taky stalo, že mě volající zastihla poprvé na poradě u vedoucího /to bylo velmi trapné, ale moje vina – měla jsem vypnout zvuk /, podruhé při zdolávání lesního porostu, když jsem na dovolené funěla do kopce a nemohla popadnout dech –„ měla by jste na mě dvě minutky času?potřebovala bych se s vámi domluvit na jedné – pro vás velmi výhodné – nabídce!“ … máte smůlu, ale nevím, vydržím-li ještě jeden krok, natož abych si s vámi povídala … takže až napotřetí /děvčata jsou velmi trpělivá/ mě zastihla operátorka v příjemné náladě u kávy, relaxující u křížovky, samotnou …

odemlela všechny své předepsané litanie, nabídla večeři, kde nás bude asi deset lidí, nemusím s manželem, můžu si vzít, koho chci … tušíc, že to nebude jen tak, pokládala jsem různé všetečné otázky, ale paní mě ujistila, že to není spojeno s prodejní akcí – „nemusíte si sebou brát peníze, jen pár drobných na pití, protože večeři platíme my“… proč tedy na tu večeři jdeme ? „ je to jen proto, že jste BYLI VYBRÁNI, dostanete od naší firmy dárek za to, že jste v minulosti od naší firmy nakoupili“ /že jsme většinu vrátili už asi nikoho nezajímá/ … namítám, že manžela na předváděcí akce nedostanu … „ není to předváděcí akce, nebudeme vám nabízet žádné zboží „ určitě přijďte, čekáme vás v 18hodin, tam a tam … je to od vás pár kilometrů, budou tam ještě asi čtyři páry z blízkého okolí „… dobře – není to závazná přihláška, nemusím to rušit, pokud nepojedeme? – „ne, není“ … OK, uvidíme …

nepůjde-li manžel, možná některá dcera -možná dostanu nějaký dárek, který jsem vracela;-)… k mému velkému překvapení manžel souhlasil, pokud jen vyzvedneme dárek a dostaneme večeři, pojedeme spolu … možná někoho z těch lidí budeme i znát a strávíme příjemný večer … až zas takové nadšení jsem nesdílela, ale společnost mám ráda, tak proč ne …

dorazili jsme v přesně určenou dobu do zmíněného motorestu… v jednom salonku skupina osob… ve druhém salonku druhá skupina osob … před námi plný stůl místních štamgastů, nejméně polovinu z nich osobně známe … zastavím servírku – prosím vás, dostali jsme pozvání na 18. hodinu … „A to jdete na sraz spolužáků, nebo na PŘEDVÁDĚČKU??? „
Pode mnou se prolomila podlaha, manžel zbledl, zrudl, chňapl mě za ruku a se slovy JDEME mě táhl ven … - počkej, tak si alespoň vezmem ten dárek, ne???- žádný dárek, /další slova psát nemůžu, jsou velmi nespisovná a hrubá/ … opomíjím skutečnost, že nás určitě viděla i ona dielerka, stůl štamgastů se chechtal na celé kolo…
Ale já chci večeři!, nechci jet domů - chabě jsem namítala … jedeme jinam, dáme si večeři v klidu, nebudu při jídle poslouchat ještě nějaké kecy….

Skončili jsme v příjemné hospůdce, při svíčkách, vynikající večeře, ochotný personál … všechno je skvělé, jen je škoda, že jsme si nevyzvedli ten dárek, smutnila jsem … vytáhl tisícovku – už toho nech, něco si kup … za takhle krásný večer mi není líto peněz … zkrátka je to můj muž … hodný, srdečný, milující, ochotný, jen nesmí mít v dohledu jakéhokoliv dielera!
Autor nejsembásník, 11.08.2010
Přečteno 542x
Tipy 23
Poslední tipující: kuskus pruhovaná, Bíša, sluníčko sedmitečné, Zasr. romantik, Lucie Teru, divoska_jaja, NikitaNikaT., Štěpina G, Květka Š., Dota Slunská, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

...a já vím, že nekecá...znám jejího manžela...ST(manželovi)

08.09.2010 13:51:00 | kuskus pruhovaná

Velebte manžela:-) Povedené dílko!

26.08.2010 14:30:00 | sluníčko sedmitečné

Fejetony moc nečtu, radši je píšu. :o) Ale tenhle se ti povedl. Nebo se ti povedl manžel?! ;-))

11.08.2010 23:27:00 | Zasr. romantik

Pěkně podané dílko, závěr je pro mne dojemný a krásný... jj, také bych na předváděčku šla... na nějakou o hrncích, mám v úmyslu si koupit pořádné hrnce, nechcu žádné papíráky, které jsou běžně ke koupení všade možně v obchodech... chcu něco, co vydrží, na čem se opravdu dobře vaří.

11.08.2010 09:48:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí